سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مانور ایمنی و زلزله در مدارس شهرستان خاش برگزار شد


به گزارش ایرنا این مانور با شرکت 9 تیم امدادی و عملیاتی شامل شش تیم جمعیت هلال احمر، 2 تیم اورژانس و یک تیم آتش نشانی اجرا شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش در حاشیه برگزاری این مانور به خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این مانور شرکت کنندگان با چگونگی پناه گیری در هنگام زلزله و انجام اقدامات درمانی در زمان رو به رو شدن با زلزله، آشنا شدند.
محمدامین حسین زهی افزود: در این مانور که با هدف آموزش دانش آموزان (دانش آموز محور) برگزار شد، 46 نفر از امدادگران و جوانان دختر و پسر جمعیت هلال احمر شهرستان خاش شرکت داشتند.
وی اظهار داشت: بالا بردن آمادگی و توان نیروهای امدادی و آموزش و ترویج کمک به هم نوعان در مواقع خطر و نجات انسانها و نیز حفظ آرامش در شرایط سخت را از اهداف مهم برگزاری این مانور عنوان کرد.
حسین زهی گفت: نجات از آوار، اطفای حریق، نجات از کوهستان، پناه گیری مناسب، امداد رسانی و نحوه درمان و کمک به مجروحان را از برنامه های مهم اجرا شده در این مانور برشمرد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 / 6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مانور ایمنی و زلزله در مدارس شهرستان كوثر برگزار شد