سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرگ کارگران افغانی بر اثر گازگرفتگی


سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: ساعت 12:42 ظهر امروز حادثه گازگرفتگی در حکیمیه، خیابان والفجر به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 56 به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی در حال ساخت دو کارگر دچار حادثه شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: دو کارگر افغانی در اتاق 6متری این واحد مشغول استراحت بودند که به دلیل گازگرفتیم دچار بیهوشی شدند. با تحویل این افراد به اورژانس مشخص شد هردوی آنها جان خود را از دست دست دادند. هر دو کارگر حدود 20 سال سن داشتند.

ملکی افزود: بررسی کارشناسان آتش نشانی نشان داد بسته بودن تمام درها و پنجره های اتاق و همچنین استفاده از دو اجاق خوراک پزی با شلنگ و بست‌های غیراستاندارد باعث بروز این حادثه شده است. بعد از ایمن سازی محل حادثه عملیات در ساعت 13:30 به پایان رسید و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازی خنده دار کارگران افغانی