فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«مصطفی جمشیدی» دبیر علمی هشتمین جشنواره داستان انقلاب شد


به گزارش خبرگزاری فارس، فاضل نظری، معاون هنری حوزه هنری با حکمی «مصطفی جمشیدی» را به عنوان دبیر علمی هشتمین جشنواره دستان انقلاب منصوب کرد.

متن کامل حکم معاون هنری حوزه هنری برای انتصاب «مصطفی جمشیدی» به عنوان دبیر علمی هشتمین جشنواره داستان انقلاب به شرح زیر است:

«جناب آقای مصطفی جمشیدی

نظر به شایستگی‌های ادبی و تجربه‌ها و داشته‌های ارزشمند هنری و فرهنگی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی هشتمین جشنواره داستان انقلاب منصوب می‌شوید.

یکی از دستاوردهای گرانقدر انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران در عرصه ادبیات و هنر ایجاد گفتمان آرمان خواهی مبتنی بر ارزشهای دینی و ثبت حقایق افتخارآمیز تاریخ این مرز و بوم است.

جشنواره داستان انقلاب که با اهداء جایزه امیرحسین فردی همراه است در واقع گزارشی از بیان خلاق و روایت هنرمندانه نویسندگان جوان و متعهد از تاریخ پرافتخار و ارادة شکست‌ناپذیر ملتی است که پرچم آزادگی و عزت‌طلبی را به بهای خون جگرگوشه‌های خود بربام دنیا برافراشته است.

ان‌شاءالله این جشنواره‌ها در هشتمین منزل خود با قضاوتی دقیق مبتنی بر اهداف اینجایزه ادبی بتواند در مسیر جریان‌سازی صحیح در عرصه ادبیات انقلاب گامی مؤثر بردارد.

فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری»

مصطفی جمشیدی متولد ۱۳۴۰، نویسنده و مسئول حوزه سینمای اقتباسی بنیاد سینمایی فارابی است. کتاب «لغات می‌غ» از آثار وی، یکی از پنج کاندیدای کتاب سال جایزه ادبیات متفاوت در سال ۸۳ بوده است.

از آثار وی می‌توان به رمان «بوفاری ۴»، «بیداری»، «گزارش وقایع نخل»، «شب رنج موسی»، «معبر به آخرالزمان»، «شنیدن آوازهای مغولی»، «خود نوشت»، «بازیافته‌های شهر دلتنگ»، «وقت نیایش ماهی‌ها» و «سونات عدن» اشاره کرد.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
جشنواره موسیقی فجر-روز چهارم(1)-مصاحبه با دبیر جشنواره