سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مراسم The Game Awards 2015 آغاز شد [در حال بروزرسانی]


مراسم The Game Awards 2015 آغاز شد [در حال بروزرسانی]

بازی های ویدیویی دیگر به صنعتی مهم در حوزه سرگرمی تبدیل شده اند و به راحتی، با صنعت چند میلیارد دلاری هالیوود به رقابت می پردازند. رشد بی حد و مرز این بخش از تکنولوژی، به قدری سریع بوده است که حالا گیمینگ، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه و تقدیر قرار می گیرد.

چند سالی بود که که مراسم VGA و VGX به صورت سالانه، از طرف شبکه Spike به نمایش گذاشته می شدند و بهترین بازی های سال را بر می گزیدند. اما از سال پیش، رویداد The Game Awards جایگزین این برنامه ها شد و جف کیلی، خبرنگار مطرح و نامی صنعت بازی های ویدیویی، با بودجه شخصی خود این برنامه را به راه انداخت.

استقبال بی نظیر گیمرها از The Game Awards سبب گشت تا امسال نیز دومین دوره از آن به انجام برسد و بزودی، بهترین عناوین امسال به جوایز مختلفی در دسته بندی های متعدد دست خواهند یافت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

2

در ابتدا، صداگذار معروف لارا کرافت، کمیلا لادینگتون پا به صحنه می گذارد تا درباره بهترین بازی چندنفره امسال صحبت کند و از میان 5 نامزد این دسته بندی، بازی Splatoon توانست جایزه این دسته بندی را به خود اختصاص دهد؛ نامزدهای بخش «بهترین بازی چندنفره» به شرح زیر است:

Call of Duty: Black Ops 3 Destiny: The Taken King Halo 5: Guardians Rocket League Splatoon

همان طور که انتظار می رفت، قرار است نمایش هایی تازه از 10 بازی جدید به نمایش در بیاید و نسخه چهارم سری Uncharted، به عنوان اولین بازی به نمایش گذاشته می شود. تریلر بازی، شخصیت مونثی را نشان می دهد که ظاهرا در نقش یکی از آنتاگونیست های بازی ظاهر خواهد شد.

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
پوشش زنده مراسم The Game Awards 2015|با ما همراه باشید