علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فوتبال ایران درحال پیشرفت است/ به تمرین پرسپولیس هم می روم


به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی دروازه‌بان پیشین استقلال که به تازگی از آمریکا به ایران برگشته، در حاشیه تمرین امروز استقلال با بیان این مطلب افزود: پس از مدتها به تهران برگشتم، زیرا دلم برای کشورم تنگ شده بود و دوست داشتم بیایم تا با هم‌بازی‌های سابقم تجدید خاطره کنم.

وی تاکید کرد: درحال حاضر در تیم اوسی‌بلوز مدیر استعدادیابی هستم و با توجه به اینکه به دنبال دریافت تمامی مربگیری در سطح عالی هستم، تلاش می‌کنم حالا که در غربت زندگی می‌کنم، تمامی مدارک مربیگری را بگیرم.

محمدی در خصوص شرایط دروازه‌بان‌های حال حاضر ایران و آیا اینکه رحمتی مستحق حضور در تیم ملی است، گفت: در این خصوص با توجه به اینکه کمی از فوتبال ایران دور بودم نمی‌توانم نظری بدهم، اما اعتقاد دارم عملکرد دروازه‌بان‌ها نشان می‌دهد که چه کسی استحقاق حضور در تیم ملی را دارد یا خیر.

وی در پاسخ به این سئوال که پس از سه سال که به ایران آمده‌اید آیا نسبت به زمانی که بازی می کردید، فوتبال ایران پیشرفت کرده است یا خیر، گفت: به اعتقاد من فوتبال ایران هم در سطح باشگاهی و هم ملی در حال پوست انداختن است و امیدوارم در سال‌های آینده شاهد فوتبالی به مراتب بهتر و روان‌تر از تیم‌های باشگاهی و ملی‌مان باشیم تا بتوانند بر موفقیت‌های خود در رده‌های ملی بیفزایند.

دروازه‌بان پیشین استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به اینکه هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازی کرده‌اید، به تمرین پرسپولیس هم خواهید رفت یا خیر، گفت: من سه هفته در ایران هستم و قطعا هفته آینده به تمرین پرسپولیس هم خواهم رفت.

وی تاکید کرد: امروز که به رختکن رفتم، خیلی از بازیکنان را نمی‌شناختم، اما خوشحالم که فوتبال ایران به جوانگرایی روی آورده و این بازیکنان جوان می‌توانند آینده فوتبال ایران باشند.

محمدی در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا بعد از دریافت مدارک مربیگری برای کار به ایران بازخواهید گشت یا خیر، گفت: من ۲۲ سال با فوتبال ایران زندگی کردم و مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌کنم تا در کلاس‌ها موفق باشم و پس از بازگشتم به ایران بتوانم برای فوتبال کشورم مفید واقع شوم.


ویدیو مرتبط :
ویدیو خنده دار ایران درحال پیشرفت