سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اختلاف 23 درصدی درآمد بین تحصیل کرده‌های سیاهپوست و سفید پوست در انگلیس


 اختلاف 23 درصدی درآمد بین تحصیل کرده‌های سیاهپوست و سفید پوست در انگلیسفارس/ آخرین گزارش درباره شرایط درآمدی سیاه پوستان و سفیدپوستان نشان می‌دهد، به طور متوسط حقوق فارغ‌التحصیلان سیاه‌پوست در انگلیس 23 درصد کمتر از سفید پوستان است.
به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، بر اساس گزارشی که امروز از سوی مجمع اتحادیه‌های تجاری انگلیس منتشر شد، به طور متوسط حقوق فارغ‌التحصیلان سیاه پوست در انگلیس 23 درصد کمتر از حقوق فارغ التحصیلان سفید پوست است.
این گزارش متوسط فاصله درآمدی بین سیاه پوستان و سفید پوستان در انگلیس را 4.3 پوند برابر با 6.4 دلار در ساعت عنوان کرده‌اند.
فرانسیس اوگری، دبیر‌کل مجمع اتحادیه‌های تجاری انگلیس، اعلام کرد این نتایج تحقیق بسیار نگران کننده است.
وی تأکید کرد این نتایج نشان دهنده این حقیقت است که تبعیضی که سیاه پوستان و افراد آسیایی در انگلیس با آن روبرو هستند ربطی به تحصیلات آنها ندارد بلکه نشان دهنده وضع نامناسب اقلیت های قومی است که این افراد در انگلیس با آن روبرو هستند.
روز گذشته دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، اعلام کرد تنها 4 درصد از 100 شرکت بزرگ در انگلیس توسط مدیران از اقلیت های قومی در این کشور اداره می شود.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اختلاف 23 درصدی همراه اول و دولت بر سر درآمد پیامک - اخبار ساعت 18:30 شبکه تهران