بازدید کارشناسان راهور از خطوط تولید سایپا


بازدید کارشناسان راهور از خطوط تولید سایپاسایپا نیوز/ جمعی از فراگیران دوره کارشناسی تصادف پلیس راهور تهران بزرگ از سایپا بازدید کردند.
50 نفر از فراگیران دوره کارشناسی تصادف پلیس راهور تهران بزرگ در بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا ضمن آشنایی با فرآیندهای تولید خودروهای سایپا در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفتند.

هیات بازدیدکننده از سایپا ضمن عالی توصیف کردن بستر تولید در سایپا زحمات کارگران سایپا را ستودند و ابراز تمایل کردند که ارتباط بین نیروی انتظامی راهوار تهران و شرکت سایپا بیش از پیش تحکیم پیدا کند.
با توجه به این که برقراری تعامل سازنده با سایر سازمان ها یکی از مصادیق رفتاری ارزش تعهد اجتماعی و مشتری مداری گروه خودروسازی سایپا است بر همین اصل حفظ و افزایش ارتباط این شرکت با نهادهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی در خصوص مسائل مختلف از جمله آشنایی با پروژه مقاوم سازی پراید و مسائل مربوط به امنیت خودرو بلاخص جلوگیری از سرقت در این گونه بازدید ها لازم به معرفی از نزدیک می باشد . تا ارتقاء تصویر ذهنی از تولیدات و صنعت خودرو داخلی در اذهان مدعوین ایجاد شود .

گروه خودرو سازی سایپا از اواسط سال 1386 کلیه محصولات خانواده گروه ایکس 100 را به یکی از بروزترین سیستمهای ضد سرقت مجهز کرده و بنا به اظهار نظر کارشناسان و مهندسین فنی شرکت سایپا امکان هک نمودن سیستم ایموبلایزر پراید وجود ندارد و تعداد آمار سرقتی این محصولات بنا به گزارش های دریافتی بسیار معدود بوده و البته روش سرقت بصورت هک نمودن سیستم ایموبلایزر نبوده است. همچنین با ایجاد تغییراتی در دربها، امکان دسترسی ابزار جهت باز نمودن دربها نیز محدود شده است.
شایان ذکر است بنا به تاکید مدیر عامل محترم گروه جناب آقای دکتر جمالی مبنی بر افزایش این بازدید ها و برنامه ریزی مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل، متقاضیان می توانند درخواست خود را به نمابر 5-44196550 ارسال نمایند.


منبع: سایپا نیوز


ویدیو مرتبط :
فیلم: بازدید کارشناسان از تأسیسات شیمیایی در سوریه