فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سه فیلم جدید تهیه‌کننده «شیار 143» در جشنواره فجر امسال


به گزارش خبرگزاری تسنیم محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی که با فیلم «شیار 143» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند چندی پیش فرم درخواست حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را برای فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار پر کردند و همچنین این فیلم برای بازبینی هیات انتخاب به دفتر جشنواره فیلم فجر فرستاده شد.همچنین محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند را تولید و چندی پیش فرم درخواست حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پر کردند و نسخه‌ای از اثر برای بازبینی هیات انتخاب تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم شده است.

انیمیشن سینمایی «ناسور» با موضوع روز عاشورا و حماسه امام حسین (ع) و یاران ایشان ساخته شده و در حال حاضر مراحل دوبله را با مدیریت حمید آشتیانی پور سپری می کند.همچنین فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده از دیگر فیلم هایی است که قاسمی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید کرده است.

این فیلم یک اثر مادرانه است که نخستین تجربه مرجان اشرفی زاده در عرصه ساخت فیلم بلند سینمایی به شمار می رود. فیلم «آبجی» آخرین مراحل ساخت موسیقی و صداگذاری را پشت سر گذاشته و نسخه‌ای از آن تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جشنواره فجر 32 : بخشهایی از فیلم تحسین شده شیار 143