سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشته و زخمی شدن 27 نظامی عربستانی در تعز


کشته و زخمی شدن 27 نظامی عربستانی در تعزفارس/ طی درگیری‌های جاری در استان تعز 27 نظامی عربستانی کشته و زخمی شدند، این درحالی است که ادامه تجاوزات و محاصره استان‌های مختلف یمن موجب تشدید اوضاع انسانی در این کشور شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا، در حمله جنگنده‌های عربستانی علیه کوی‌های مسکونی استان صنعا، ده‌ها غیرنظامی یمنی که در میان آنها جندین زن و کودک مشاهده می‌شدند، کشته و زخمی شدند.
این درحالی است که گزارش شده، اوضاع بهداشتی و درمانی در این استان در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و ادامه تجاوزات ائتلاف عربی و محاصره مناطق مختلف یمن توسط عربستان سعودی هر روز اوضاع انسانی در این کشور را تشدید می‌کند.
نبود مشتقات نفتی و دارو و تجهیزات پزشکی در تمام بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی و هدف گرفتن کامیون‌های حامل کمک‌های امدادی و سوخت، اوضاع انسانی در تمام استان‌های یمن را به سمت یک فاجعه بزرگ سوق داده است.
در جدیدترین حملات، جنگنده‌های عربستان مناطق مختلف استان‌های مأرب، تعز و لحج را بمباران کردند. یک منبع محلی یمنی در استان مأرب در شرق صنعا توضیح داد که بمباران‌های ائتلاف عربی منطقه صرواح در استان صنعا را هدف گرفتند.
در استان تعز، در مرکز یمن نیز یک خانه مسکونی در منطقه التعزیه گلوله باران شد. در جنوب یمن و به طور مشخص استان لحج منابع محلی از هدف گرفته شدن شبکه آبرسانی منطقه الوهط در این استان را بمباران کردند.
بمباران منطقه باستانی و تاریخی براقش
در همین راستا جنگنده‌های عربستانی بار دیگر شهر باستانی و تاریخی براقش در منطقه مجزر استان مأرب شرق صنعا بمباران کرده و خرابی‌های بسیاری را در دیوار قدیم و مقبره الحمیریه ایجاد کردند.

کشته و زخمی شدن 27 نظامی عربستانی در تعز
در استان تعز درگیری‌های مسلحانه بین نظامیان عربستانی با نیروهای یمنی 27 نظامی عربستانی کشته و زخمی شدند. منابع محلی از کشته شدن 5 نظامی عربستانی و زخمی شدن 22 نفر دیگر در این درگیری‌ها خبر دادند.
با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
کشته شدن 27 داعشی توسط نیروهای نظامی عراق