فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جذب 200 سرباز معلم در آموزش و پرورش هرمزگان


به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش هرمزگان ، علیرضا فولادی افزود: این افراد پس از گذراندن دوره های آموزشی نظامی ، برای كسب آمادگی لازم جهت ورود به كلاس های درس دوره آموزشی بدو خدمت را گذرانده و با شروع سال تحصیلی در كلاس درس حاضر می گردند.
وی بیان داشت: در راستای همكاری بین سازمان نظام وظیفه و آموزش و پرورش هرسال تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقطع كاردانی ، كارشناسی و كارشناسی ارشد برابر سهمیه در نظر گرفته شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان سرباز معلم جهت پوشش نیروی انسانی مدارس در مقطع ابتدایی و متوسطه بكار گرفته می شوند.
معاون پژوهشی اداره كل آموزش وپرورش هرمزگان اظهاركرد: در صورت وجود داوطلب بیش از سهمیه اعلام شده در هر رشته علاوه بر انجام مصاحبه تخصصی از داوطلبان فرم امتیاز بندی و حتی برگزاری آزمون از افراد نیز پیش بینی شده است.
فولادی گفت: اولویت بكارگیری نیروها در مقطع ابتدایی و فنی حرفه ای و كار و دانش و بیشتر در مدارس روستایی و سخت گذر (صعب العبور) است.
وی یادآورشد: افرادی كه قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ها را دارند ، بهتر است در این طرح شركت نكنند چرا كه در آینده با مشكلات متعددی در خصوص ترخیص و پرداخت هزینه های دوره های آموزشی گذرانده شده مواجه می شوند.
فولادی در پایان گفت: مدت خدمت این افراد 2 سال است و مدارك كسر خدمت آنان پذیرفته نمی شود.
7195/6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زنگ سپاس معلم با حضور وزیر آموزش و پرورش