سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اجرای Red Dead Redemption روی اکس باکس وان بالاخره میسر شد


اجرای Red Dead Redemption روی اکس باکس وان بالاخره میسر شد

مایکروسافت به سرعت در حال افزودن بازی های بیشتر به برنامه ی Backward Compatibility است که به کاربران اکس باکس وان اجازه می دهد تا بازی های اکس باکس 360 را روی دستگاه جدید خود اجرا کنند. طی آخرین گزارش، حالا Red Dead Redemption، عنوانی که در صدر لیست مورد انتظارترین بازی های برنامه قرار داشته، حالا روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت قابل اجرا است.

علاوه بر این عنوان، Left 4 Dead، هیلو وارز، Castlevania: Symphony of the Night و Tekken Tag Tounamnet 2 نیز گویا در راه افزوده شدن به لیست بازی ها هستند. به گفته وبسایت Xboxyen، عنوان جهان باز و وسترن راک استار، حالا قابلیت اجرا روی اکس باکس وان را پیدا کرده، اما فقط ورژن دیجیتالی.

یعنی اگر در حال حاضر دیسک اوریجینال بازی را در اختیار داشته باشید، قابلیت نصب بازی را نخواهید داشت اما دارندگان نسخه دیجیتالی، با دانلود بازی، به راحتی می توانند از گشت و گذار در غرب وحشی لذت ببرند.

بنابراین، اگر چنین شرایطی را در اختیار دارید، با تماشای ویدیوی زیر می توانید همین امروز، Red Dead Redemption را روی کنسول خود نصب و بازی کنید. مایکروسافت احتمالا به زودی بیانیه ای در این رابطه منتشر خواهد ساخت.

منبع: VG247

برچسب‌ها:Backward CompatibilityRed Dead RedemptionXbox Oneاکس باکس وانایکس باکس وان

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
سازگاری اکس باکس وان با بازی های اکس باکس 360