سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



برخورد جدی با کسانی که بازار سیاه برای ماسک ایجاد کرده اند


سلامت نیوز:مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: قیمت ماسک‌های تنفسی با توجه به نوع آن بین 100 تومان تا 3 هزار تومان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سید حسین صفوی، مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه ماسک به اندازه کافی در کشور وجود دارد و هیچ کمبودی هم در این زمینه وجود ندارد گفت: با افرادی که بازار سیاه برای ماسک ایجاد کرده و یا می‌کنند برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شایعاتی که این روزها در زمینه بیماری آنفلوآنزا در جامعه شیوع داشته است متاسفانه عده‌ای سودجو از این فرصت استفاده و تبلیغات نابجایی می‌کنند که مردم نباید به این تبلیغات توجه کنند چرا که از طرف عده‌ای سودجو ایجاد شده است.

صفوی اظهار داشت: این روزها برای ماسک‌ها قیمت‌های مختلف شایع شده است که باید بگوییم قیمت ماسک‌ها با توجه به نوع آن بین 100 تومان تا 3 هزار تومان است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: استفاده از ماسک برای همه لازم نیست و فقط برای افرادی که در معرض ابتلا هستند می‌تواند مفید باشد و مهم برای افراد این است که به بهداشت فردی و توصیه‌هایی که به آنها شده است تا از ابتلا به آنفولانزا جلوگیری کنند توجه کنند مثل شستشوی دست‌ها، دست ندادن به افراد مبتلا وغیره که باید رعایت شود.


ویدیو مرتبط :
اکشن ایجاد ماسک برای تصاویر سفید و سیاه