بهروز بنیادی در کاشمر از سایر کاندیداها پیشی گرفت


فرماندار کاشمر با بیان اینکه 94 صندوق اخذ رأی ثابت و سیار این شهرستان شمارش شده است، افزود: تا کنون از آراء شمارش شده بنیادی بیشترین آراء را به خود اختصاص داده است.

مهدی فروزان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با اشاره به اینکه هنوز آراء نهایی انتخابات به طور رسمی اعلام نشده است، افزود: بر اساس آنچه تاکنون شمارش شده دکتر بنیادی حدودأ با 48 هزار رأی از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه نتیجه آرا در شهرستانهای خلیل آباد و بردسکن مشخص شده است، افزود: در شهرستان خلیل آباد و بردسکن بنیادی با 21 هزار و 578 رأی بیشترین رأی را به خود اختصاص داده است.

وی با اعلام اینکه در این دو حوزه انتخابیه اسماعیل نیا نماینده فعلی شهرستان و جلالی به ترتیب با 20 هزار و 840 نفر و 18 هزار و 370 نفر رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند، عنوان کرد: نتایج قطعی آراء تا دقایقی دیگر اعلام خواهد شد.

وی افزود: در مجموع در دوشهرستان خلیل آباد و بردسکن، عباس زاده هزار و 733 رأی ، کوهسرخی دو هزار و 943 رأی، دولت خواه هزار و 155 رأی، مالداران 90 رأی، بلوکیان هفت هزار و 687 رأی دیگر آراء را به خود اختصاص دادند.

براساس آنچه تاکنون مشخص است بهروز بنیادی جزء لیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در حوزه انتخابیه کاشمر بوده که توانست برای اولین بار از موکلین خود رأی اعتماد بگیرد، براساس آنچه تاکنون شمارش شده و اختلاف موجود، پیروزی وی در این دوره از انتخابات قطعی است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مناظره سیاسی آقا محسن+نقد ایشان توسط سایر کاندیداها