فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پنجره ای به سوی آیین های کهن مذهبی در ایران


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجله فرهنگی ادبی «پنجره» که هر هفته با یکی از موضوعات فرهنگی مهمان خانه های ایرانیان از دریچه شبکه افق است، این هفته به موضوع «آیین های مذهبی و سابقه آنها در کشورمان» به روی آنتن می رود.

در بخش نخست که طبق معمول با اجرای محمود سالاری همراه خواهد بود، استاد «جاوید» موسیقی دان و پژوهشگر فرهنگ عامیانه حضور می یابد و در مورد آیین های کهن مذهبی در ایران مطالبی را بیان خواهد کرد.

در بخش دوم نیز «قزل باش» شاعر و پژوهشگر معاصر کشورمان درباره سابقه نوحه و مرثیه سرایی در ادبیات فارسی با حسین قرایی مجری این قسمت به گفت وگو می نشیند.

بخش رویدادهای این هفته برنامه پنجره هم شامل چندین گزارش از جمله مراسم اختتامیه تئاتر مقاومت و فعالیت انجمن شعر آیینی ایثار خواهد بود.

سی و پنجمین قسمت برنامه «پنجره» به تهیه کنندگی رضا خوشدل دوشنبه 9 آذرماه ساعت 22.30 از شبکه افق پخش می شود.

بازپخش این برنامه برای ساعت های 10.30 و 15.30 روز بعد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/I14DTA


ویدیو مرتبط :
آیین کهن "نو اوستی" در اردبیل