سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیسبوک سخت افزار مربوط به هوش مصنوعی خود را در اختیار عموم می گذارد


فیسبوک سخت افزار مربوط به هوش مصنوعی خود را در اختیار عموم می گذارد

شاید این موضوع چندان به چشم نیاید، اما فیسبوک در پس زمینه کارهایش، استفاده زیادی از تکنولوژی هوش مصنوعی دارد. کمپانی مورد بحث از هوش مصنوعی برای یادگیری فعالیت های مخاطبان و نیز فراهم آورد نیوزفیدهای بهتر بهره می گیرد. این هوش مصنوعی هم چنین می تواند محتویات ویدیویی و تصویری بهتری برای هر مخاطب به ارمغان آورد.

اما حالا نوبت آن فرا رسیده که فیسبوک، سخت افزار هوش مصنوعی خود را به صورت منبع باز در اختیار عموم قرار دهد. فیسبوک گفته که به زودی، طراحی سخت افزار هوش مصنوعی پلتفرم خود را در اختیار سایر فعالان این حوزه قرار می دهد؛ سخت افزاری که اساسا با هدف به انجام رساندن عملیات های مربوط به هوش مصنوعی ساخته و تدارک دیده شده است.

در طراحی این سخت افزار، از 8 پردازنده گرافیکی Nvidia Tesla M40 روی یک مادربورد قابل تغییر استفاده شده است. فیسبوک می گوید که این دستگاه به صورت از پیش آماده در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و نیازی نیست که کاربر در جاگذاری این قطعات کنار یک دیگر مشارکتی داشته باشد.

فیسبوک در اعلامیه اخیر خود گفته که آن ها می خواهند تا روشی ساده برای به اشتراک گذاشتن تکنیک ها و تکنولوژی مربوط به هوش مصنوعی را در اختیار محققین این حوزه قرار دهند و قدمی برای ساخت هوش مصنوعی پیچیده تر بردارند.

منبع: Engadget

برچسب‌ها:فیسبوکهوش مصنوعی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
استفاده فیسبوک از هوش مصنوعی