سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افتتاح دفتر یک شرکت نفتی اسلوونیایی در تهران


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت وزارت نفت، حسین زمانی نیا، پس از دیدار با ازدراوکو پوچیوالشِک، وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی گفت: دراین دیدار توسعه همکاری‌ها در زمینه لوله‌گذاری نفت وگاز، تجهیزات فنی و انتقال دانش فنی برای تجهیزات دقیق بررسی شد.

وی با اشاره به این که هیئت اسلوونیایی به منظور توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، ارتباطات، محیط زیست و علوم و صنایع به ایران آمده است، گفت: اهم همکاری‌های مورد نظر وزارت نفت با کشور اسلوونی، انتقال دانش فنی در زمینه خدمات فنی و مهندسی است.

وی به بهبود روابط ایران و اسلوونی پس از روی کار آمدن دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: چهار شرکت از شرکت‌های بزرگ اسلوونی از جمله یک شرکت فعال در زمینه نفت و گاز، امشب دفاتر نمایندگی خود را در تهران افتتاح می کنند.

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: وزارت نفت ایران نیز از توسعه همکاریها با کشور اسلوونی در زمینه های توسعه تکنیکی و فنی استقبال و حمایت می کند.

وی همچنین با بیان این که اسلوونی از گذشته واردات محصولات پتروشیمی را از ایران داشته است، گفت: این کشور بسیار علاقمند به افزایش واردات این محصولات است.

زمانی نیا با اشاره به این که اسلوونی از کشورهای صنعتی است که از یوگسلاوی جدا شده است و جمعیت کمی دارد، گفت: این کشور، صادرات محور است و در زمینه تجهیزات نفت و گاز، ارتباطات و مخابرات و بیشتر در زمینه تجهیزات دقیق فعالیت دارد و با ١٤ کشور از جمله روسیه همکاری دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
افتتاح صدها طرح عمرانی، مخابراتی، فولادی و نفتی