سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعیین تکلیف دستفروشان پایانه میدان آزادی/ انتقاد از اطلاع‌رسانی ضعیف راه‌اندازی زیرگذر آزادی


اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم به بازدید اخیر خود از پایانه و پارک‌سوار میدان آزادی و زیرگذری افتتاح شده در این محدوده اشاره کرد و گفت: متأسفانه این پایانه از غروب به بعد محل فعالیت دستفروشان می‌شود و برای مسافرانی که می‌خواهند از مترو پارک سوار استفاه کنند، مزاحمت ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستفروشان حتی روی سکوهای اتوبوسرانی که محل پیاده و سوار شدن مسافر است، نیز دستفروشی انجام می‌شود، ادامه داد:شهرداری منطقه 5 که این پایانه را تحویل گرفته است باید دستفروشان را ساماندهی کند تا سهولت تردد شهروندان دچار مشکل نشود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: بنابراین طبق تذکری که طرح کردم مقرر شد شهرداری نسبت به تعیین تکلیف و سامانددهی دستفروشان اقدام شود تا امنیت و آرامش شهروندان و همچنین کارکرد اصلی این پایانه و پارک‌سوار تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه راه‌اندازی زیرگذر میدان آزادی که دسترسی مسافران را به مترو و پایانه اتوبوسرانی برقرار می‌کند، اقدام بسیار خوبی است،‌ گفت: متأسفانه اطلاع‌رسانی خوبی برای آن صورت نگرفته و بسیاری از شهروندان از کارکرد یا افتتاح آن مطلع نیستند.

شاکری خاطرنشان کرد: بسیاری از خودروهایی که مسافران را سوار و پیاده می‌کنند از لاین کندرو تهیه شده استفاده نمی‌کنند و مسافران را در خطوط تندرو پیاده و شهروندان نیز از مسیر تقاطع غرب میدان آزادی تردد می‌کنند. بنابراین باید اطلاع رسانی دقیقی برای معرفی این زیرگذر از سوی شهرداری صورت گیرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آزادی انتقاد