سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری عاملان انتشار شایعه گروگانگیری در بازار موبایل و بمب گذاری تهران


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ سردار حسین ساجدی نیا افزود: به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر گروگانگیری در بازار موبایل ایران با 27 کشته و همچنین بمب گذاری در 2 نقطه از شهر تهران در شبکه های اجتماعی، پلیس پایتخت رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
وی با تاکید بر اینکه پس از بررسی، مشخص شد شایعه گروگانگیری در بازار موبایل ایران و همچنین بمب گذاری در شهر تهران کذب محض بوده و صحت ندارد اظهار کرد: در گام دوم دستگیری عامل یا عاملان انتشار این شایعات آغاز شد و با انجام یک سلسله عملیات فنی - پلیسی، سه نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به استفاده از عکس های غیرواقعی و نادرست برای شایعات مذکور در شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: تصاویری در رابطه به شایعات منتشره در شبکه های اجتماعی استفاده شده که مربوط به مانور ماموران نوپو(نیروهای ویژه پلیس) در هفته ناجا بوده که متهمان با سوء استفاده از این تصاویر قصد برهم زدن امنیت روانی جامعه را داشته اند.
سردار ساجدی نیا با تاکید بر ایجاد و برقراری امنیت پایدار در تمامی مناطق پایتخت خاطر نشان کرد: پلیس تهران بزرگ تامین امنیت اجتماعی و روانی جامعه را از وظایف ذاتی خود می داند و براساس قانون با افرادی که با شایعه پراکنی و نشر مطالب کذب، قصد تشویش اذهان عمومی، ایجاد ناامنی روانی برای شهروندان را داشته باشند، قاطعانه برخورد می کند.
تهرام/281/// 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیگیری شایعه گروگانگیری در تهران