سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هیچ گشایش محسوسی از زمان اجرای برجام در زندگی مردم شاهد نیستیم/ مصادره اموال ایران نشان‌ از ضعف دستگاه دیپلماسی است


محمدعلی مددی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مصادره دارایی‌های ایران توسط دولت آمریکا را نشان‌دهنده ضعف دستگاه دیپلماسی کشور ما دانست و گفت: وزارت امورخارجه و مجموعه دستگاه دیپلماسی کشور می‌بایست موضع فعال‌‌تری در قبال سیاست‌های خباثت‌آمیز آمریکایی‌ها در اجرای برجام اتخاذ کند.

وی با تأکید بر اینکه ما همواره نسبت به دولتمردان آمریکایی‌ و سیاست‌های این کشور در قبال اجرای برجام اعتماد نداریم، افزود: منتقدان برجام همواره نقص‌های آن را به دولتمردان گوشزد می‌کردند، اما همواره با القابی نظیر بی‌شناسنامه و بی‌هویت مورد خطاب قرار می‌گرفتند، اما امروز سخن ما با دولتی‌ها این است که کمی به انتقادات منتقدان و دلسوزان برجام توجه کنید و آنها را به کار بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اثرات برجام را در زندگی روزمره مردم و وضعیت معیشت‌ آنها بی‌تأثیر دانست و تصریح کرد: از زمان اجرای برجام تاکنون شاهد هیچ نوع گشایش محسوسی در زندگی مردم نبودیم، حتی شرایط به گونه‌ای است که تولیدکنندگان هم با مشکلاتی در تأمین مواد اولیه روبرو هستند.

مددی در پایان خاطرنشان کرد: دولت واقعیت‌های برجام و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها را برای مردم به طور شفاف بیان کرده و بیش از این وعده‌های پوچ به مردم ندهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
روز شمار فاطمیه 6 - مصادره اموال