ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وقتی کاپیتان سلتاویگو خلاقیت مسی را به پای بی‌احترامی‌اش گذاشت


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، در بازی یکشنبه شب تیم فوتبال بارسلونا برابر سلتاویگو در ورزشگاه نیوکمپ که با پیروزی 6 بر یک کاتالان‌ها همراه بود، لیونل مسی ضربه پنالتی را که تیمش به دست آورد، مستقیماً به سمت دروازه حریف شلیک نکرد و آن را به لوئیز سوارز پاس داد تا او یک گل دیگر به گل‌هایش اضافه کند.

این اتفاق که گل چهارم بارسا را به همراه داشت، هواداران میزبان را به وجد آورد، اما در طرف مقابل حس و حال ناخوشایندی را به بازیکنان تیم میهمان القا کرد و به همین دلیل بود که هوگو مایو، کاپیتان سلتاویگو احساس کرد باید واکنشی نشان دهد. او در حالی که هم‌تیمی‌هایش هنوز سالم بودن گل به ثمر رسیده توسط سوارز را باور نکرده بودند و بهت‌زده به نظر می‌رسیدند، وقت را برای رساندن خود به کاپیتان دوم کاتالان‌ها هدر نداد تا او را به خاطر حرکتی که به زعم کاپیتان سلتاویگو بی‌احترامی به تیم میهمان بود، ملامت کند.

در این بین جرارد پیکه و جوردی آلبا، دو مدافع بارسلونا سد راه هوگو مایو شدند تا درگیری میان او و مسی بالا نگیرد، اما وی تلاش زیادی کرد تا به مسی بگوید حرکتش ناشایست بوده است. شاید مسی خوش‌شانس بود که دو بازیکن تندخوی سلتاویگو یعنی ایاگو آسپاس و اوریانا به دلیل محرومیت در میدان حضور نداشتند، وگرنه آنها قطعاً‌ واکنش تندتری نسبت به هوگو مایو نشان می‌دادند.

طبق ادعای شاهدانی که توانستند صدای هوگو مایو را هنگام صحبت‌هایش با مسی بشنوند،‌ کاپیتان سلتاویگو به همتایش در بارسلونا گفته است: «اگر من جای تو بودم و نتیجه بازی هم مساوی بود، با پنالتی‌ام چنین کاری نمی‌کردم. لئو حرکتی که انجام دادی ناشایست بود». چیزی که مسی در پاسخ به کاپیتان سلتاویگو گفت مشخص نیست، اما هر آنچه او گفت به مذاق مایو خوش نیامد، چون نتوانست خشمش را از شنیدن جملات مسی پنهان کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بی احترامی مسی به کودک !!!