ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افشاردوست: نتایج بازی با فرانسه اهمیتی ندارد/ ملی‌پوشان زود تسلیم شدند


به گزارش خبرگزاری فارس، محمود افشاردوست که برای ارزیابی عملکرد ملی‌پوشان برابر فرانسه در دیدارهای تدارکاتی به این کشور سفر کرده است، اظهار داشت: فکر می‌کنم که تیم ایران بهره برداری خوبی از دو مسابقه خود برابر فرانسه کرده باشد. مهمترین نکته این است که در آستانه بازی‌های انتخابی المپیک کادر فنی و بازیکنان با نقاط ضعف خود آشنا شدند.

وی با بیان اینکه سرمربی و کادر فنی تیم ملی والیبال اطلاعات و داده‌های خوبی از این بازی‌های تدارکاتی به دست آوردند، گفت: تیم ایران برابر قهرمان لیگ جهانی به میدان رفته است. بازیکنان مشکلاتی داشتند که مهمترین آن زود تسلیم شدن است که باید از نظر روحی و روانی بر روی آن کار کنیم.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: یکی دیگر از ضعف‌ها این است که تیم وقتی تحت فشار قرار می‌گیرد، حالت تیمی خود را از دست می‌دهد و آشنایی با این موارد از نکات مثبت بازی‌های تدارکاتی است.

وی در ارزیابی تیم ملی والیبال از نظر فنی در دو مسابقه برابر فرانسه خاطرنشان کرد: بازیکنان در سرویس و دریافت که لازم و ملزوم یکدیگر هستند خوب عمل نکردند. همچنین در توپ‌گیری که همبستگی به دفاع روی تور دارد، خوب عمل نکردیم که البته این مشکلات را در زمان بسیار خوبی متوجه شدیم.

افشاردوست با تاکید بر اینکه تیم ایران از این دو مسابقه بهره برداری بهتری نسبت به فرانسه کرد، گفت: قطعاً اگر این موارد به یک فرصت برای تیم ایران تبدیل شود، بیشترین بهره برداری را از دیدارهای تدارکاتی خواهیم داشت.

وی درباره دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی شده از سوی فدراسیون والیبال برای مسابقه با تیم ملی والیبال فرانسه، گفت: حتماً به اهداف خود دست یافتیم زیرا هم از نظر زمانی حدود 15 روز مانده به مسابقات انتخابی، بازی کردیم که بهترین زمان است و از نظر حریف، با تیم قدرتمندی همچون فرانسه مسابقه داده‌ایم که یکی از مدعیان واقعی والیبال در جهان محسوب می‌شود.

دبیر فدراسیون والیبال عنوان کرد: به یقین رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال با استفاده از نتایج و آنالیز این بازی‌ها نقاط ضعف تیم ایران را برطرف می‌کند تا در مسابقات انتخابی به هدف مهم والیبال ایران که کسب سهمیه و پایان دادن به حسرت 52 ساله است، دست یابیم.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشاردوست درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال