فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فانی: دانش آموزان پایه دهم امسال در مدارس ثبت نام می شوند


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، علی اصغر فانی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری نشست مشترک مسئولان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال در روند ثبت نام دانش آموزان مشکلی وجود نخواد داشت، افزود: امسال 18 هزار معلم جدید وارد مدارس می شوند.
وی گفت: شهر تهران در مقطع متوسطه نیروی مرد نیاز دارد، زیرا 81 درصد معلمان تهران خانم هستند و این در حالی است که 51 درصد دانش‌آموزان پایتخت را پسران تشکیل می دهند.
فانی، درمورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات فرهنگیان نیز اظهار کرد: شرط منتقل شدن فرهنگیان نیاز نداشتن مبدأ و نیاز مقصد است که این موضوع به عنوان یک قاعده تبدیل شده است.
وی درمورد وجود دانش‌آموز بازمانده از تحصیل هم گفت: دو سال است که طرح انسداد مبادی بیسوادی در حال اجراست و هیچ دانش‌آموزی وجود ندارد که به دلیل نبود امکانات از درس خواندن باز مانده باشد.
وزیر آموزش و پرورش افزود: مشکلی برای تأمین امکانات تحصیلی دانش‌آموزان در سال آینده وجود ندارد و در طرح روستا مرکزی، دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم ساماندهی می شوند و در طرح مدارس شبانه ‌روزی مناطق صعب ‌العبور و برف‌گیر شناسایی و امکانات تحصیلی برای دانش‌آموزان فراهم شده ‌است.
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا امسال ورود نیرو به آموزش و پرورش تهران ممنوع است؟ اظهار کرد: نبود نیاز مبدأ و نیاز مقصد در این موضوع مهم است که بر اساس جنسیت، رشته و دوره تحصیلی این موضوعات متفاوت است.
فراهنگ**1417**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشکل ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در مدارس آذربایجان غربی