سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوشی OneTouch Fierce XL شرکت Alcatel مجوز استفاده از بلوتوث را دریافت کرد


گوشی OneTouch Fierce XL شرکت Alcatel مجوز استفاده از بلوتوث را دریافت کرد

مدتی است که می دانیم که شرکت Alcatel قرار است که گوشی OneTouch Fierce XL را به جمع ویندوز فونی ها با ویندوز موبایل ۱۰ با OEM پایدار ملحق کند. حالا از طریق سایت nokiapoweruser.com با خبر شده ایم که این دستگاه مشابه مجوز استفاده از بلوتوث را (که قدم مهمی در انتشار یک دستگاه به بازار است) دریافت کرده است.

وین فون/ مدتی است که می دانیم که شرکت Alcatel قرار است که گوشی OneTouch Fierce XL را به جمع ویندوز فونی ها با ویندوز موبایل ۱۰ با OEM پایدار ملحق کند. حالا از طریق سایت nokiapoweruser.com با خبر شده ایم که این دستگاه مشابه مجوز استفاده از بلوتوث را (که قدم مهمی در انتشار یک دستگاه به بازار است) دریافت کرده است.

در ماه های اخیر گزارش هایی از این رندر جدید گوشی منتشر کردیم. در اکانت توییتر Evan Blass می خوانیم (در بخش تصاویر موجود است.)

Alcatel OneTouch Fierce XL برای ویندوز (تصویر سمت چپ) و اندروید (تصویر سمت راست). هردو برای T-Mobile آمریکا آماده شده اند. (در بخش تصاویر موجود است.)


Evan Blass همچنین برخی جزییات گوشی Alcatel OneTouch Fierce XL را منتشر کرد. با توجه به مشخصات گفته شده این گوشی ویندوزفونی که ویندوز ۱۰ موبایل روی آن اجرا می شود یک صفجه نمایش ۵.۵ اینچی را با رزولوشن ۱۲۰ در ۷۲۰ پیکسلی شامل می شود، و یک پردازنده ی اسنپ دراگون quad-core Qualcomm Snapdragon 210 با یک رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی را نیز با خود به همراه دارد.

مطمئن نیستیم که زمان انتشار این گوشی دقیقا چه زمانی خواهد بود، اما گویا که T-Mobile اپراتور انتخاب شده ی آمریکا برای این گوشی می باشد. در صورت انتشار خبر جدیدی از این گوشی ویندوزی شما را بی خبر نمی گذاریم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آیتیلاگز: برسی گوشی Alcatel Onetouch Idol 3 4.7