سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ادعای مضحک کوآرتز: زنان با حجاب، تروریست های پنهان هستند


ادعای مضحک کوآرتز: زنان با حجاب، تروریست های پنهان هستندباشگاه خبرنگاران/ وبسایت کوآرتز با طرح ادعاهایی بی اساس و مضحک، حجاب مسلمانان زن سراسر جهان را به "تروریسم پنهان" نسبت داد.
وبسایت کوآرتز در گزارشی با طرح ادعاهایی بی اساس نوشت: حجاب چیزی بیش از پوشش سر است. حجاب باعث گسترش افراط گرایی می شود. آزمایشگاه تحقیقات نیروی هوایی آمریکا بخشی از یک مقاله با عنوان "مبارزه با افراط گرایی خشونت بار: استراتژی ها و روش های علمی" را که به حجاب مسلمانان زن اختصاص داده شده است، منتشر کرد. به ادعای این وبسایت، در این مقاله حجاب مسلمانان زن در سراسر جهان به "تروریسم پنهان" تشبیه شده است.
این بخش از مقاله به قلم عضو ارشد مؤسسه مطالعات سیاست پوتوماک در واشینگتن است. نگارنده این بخش از مقاله با طرح ادعاهایی مضحک می نویسد: همانطور که افراط گرایی سلفی گسترش می یابد، زنان بیشتری پوشش سر را به عنوان پیش نیازی برای اسلام در نظر می گیرند. گسترش سلفی گری و حجاب، نوعی تروریسم منفعل است که زمانی رخ می دهد که بخش میانه روی جامعه از صحبت در خصوص تروریسم جلوگیری می کند یا در برابر تروریسم مقاومت می کند.
وی همچنین مدعی شد: شکست برای مقاومت فعال در برابر تروریسم، تهدیدی برای جوامع آزاد محسوب می شود.
خبرنگاران کوآرتز سعی کردند با نگارنده این مقاله ارتباط برقرار کنند و از وی بپرسند آیا محتوای این مقاله دیدگاه ارتش آمریکا را در خصوص حجاب نشان می دهد یا خیر؟
نگارنده در پاسخ به این پرسش گفت: دیدگاه من در خصوص پدیده حجاب است. زمانی که من درخصوص حجاب صحبت می کنم، منظورم شخص خاصی نیست. استفاده از سیگار منجر به سرطان ریه می شود؛ اما آیا همه سیگاری ها به این بیماری مبتلا می شوند؟
وی در پایان افزود: هرگز از ممنوع کردن حجاب در جوامع حمایت نمی کنم؛ زیرا این مسئله ممکن است واکنش شدیدی از جانب جامعه مسلمانان به دنبال داشته باشد.



منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
امریکا مهربان است (ادعای مضحک و خنده دار غرب) +طنز