سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



فکر می کنم شوهرم با خانم دیگری رابطه عاطفی دارد


فکر می کنم شوهرم با خانم دیگری رابطه عاطفی داردخراسان/ خانمی 20 ساله هستم. یک هفته است ازدواج کرده ام. شوهرم به من توجهی ندارد و فکر می کنم با یک نفر دیگر رابطه عاطفی دارد. لطفا راهنمایی کنید.
مخاطب گرامی! توجه داشته باشید که تنها یک هفته از شروع زندگی مشترک شما گذشته است و با کمی صبر و شناخت بیشتر شوهرتان، بسیاری از برداشت هایتان تغییر خواهد کرد. با این حال به نکاتی که در ادامه اشاره می شود، توجه کنید.
استدلال هایتان را بررسی کنید
این که در پیامک تان گفته اید، فکر می کنید شوهرتان با فرد دیگری رابطه عاطفی دارد، می تواند اشتباه شما باشد و واقعا موضوع این نباشد. در یک هفته نمی توان به شناخت کامل از یک فرد دست پیدا کرد. ممکن است دلایل شما این باشد که کارهای مخفیانه انجام می دهد یا رفتارش مشکوک است؛ برای مثال، برای صحبت با تلفن همراه بیرون از اتاق می رود که دلایل بسیار غیر مستند و ناکافی برای استدلال شماست. شما می دانید که ظن و گمان منفی بدون دلیل، بیهوده و بی سرانجام است.
خودتان را پشیمان نکنید
این که به شوهرتان شک دارید باعث بهبود رابطه تان است یا به رابطه تان لطمه می زند؟ فراموش نکنید که احتمال دارد شک شما بی اساس باشد و با رفتارهایتان، شوهرتان را برنجانید و رابطه تان را مشکل دار کنید؛ بنابراین و حداقل تا زمانی که از این قضیه مطمئن نشده اید، دست به رفتاری نزنید که پشیمانی به بار بیاورد.
به هیچ وجه با دیگران در میان نگذارید
با توجه به این که زمان بسیار کمی از شروع زندگی مشترک شما می گذرد، می توان ادعا کرد که حتما دلایل کافی برای این تصمیم تان داشته اید؛ بنابراین کمی حوصله کنید و با رفتار صادقانه و محبت آمیز، شوهرتان را اگر باز هم رفتاری نشان داد که حاکی از ارتباط با فرد دیگری است متوجه کنید که من از این موضوع اطلاع پیدا کرده ام و امیدوارم این موضوع ادامه پیدا نکند؛ بنابراین گفت و گوی مودبانه و با آرامش کلید حل بسیاری از مشکلات است. این موضوع را به خاطر بسپارید که وقتی نمی دانید باید چه کار کنید بهترین کار این است که کاری نکنید؛ برای مثال با افرادی مانند اعضای خانواده خصوصا الان که دلایل کافی ندارید در میان نگذارید چون آن ها به مشکلات دامن می‌زنند.
برای جذب شوهرتان تلاش کنید
چه بسیار افرادی که در رابطه شان با این مشکل رو به رو می شوند و تلاش می کنند که با رفتار عاقلانه و درایت و رابطه مطلوب با همسر، او را بیشتر به سوی خود و رفتار منطقی سوق دهند یعنی به گونه ای در زندگی برای جذب همسرشان که اشتباه کرده است، تلاش کرده اند. متاسفانه این موضوع در کشورمان به دلایل مختلف پذیرفته نمی شود؛ اما حفظ ازدواج تا جایی که امکان دارد بر شما و برای پرهیز از رویارویی با مشکلات عدیده بعد از جدایی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
زندگی سلام: دوست گرامی و دیگر همراهانی که با این موضوع دست به گریبان هستند و سوالاتی در این باره دارند، منتظر باشید تا در آینده ای نزدیک مطلب مفصل تری را در همین صفحه بخوانید. برای ارائه مطلبی کاربردی از شما می خواهیم اگر تجربه، مشکل یا سوالی در این زمینه دارید از طریق یکی از راه های ارتباطی ما (ارسال ایمیل، ارسال پیامک به سامانه پیامکی یا کانال زندگی سلام) طی دو هفته آینده، با ما در میان بگذارید.



منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
رابطه عاطفی اینترنتی