سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقایسه سرعت و کیفیت دوربین گلکسی نوت 5 و الجی V10


2222

باز هم یک مقایسه دیگر از پرچمدارهای جدید در زمینه‌های مختلف در یوتیوب منتشر شده است. تاکنون مقایسه‌های زیادی بین پرچمداران مختلف دیده‌ایم، حال نوبت آن رسیده که دو رقیب هم وطن در یک میدان مبارزه روبروی هم قرار گیرند. گلکسی نوت 5 و الجی V10 از مدعیان جدید در بازار بزرگ تلفن‌های هوشمند هستند که هر دو از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردارند. اما در زمینه سرعت عملکرد و کیفیت دوربین، کدام یک می‌تواند محصول بهتری باشد؟ در ادامه قصد داریم گلکسی نوت 5 و الجی V10 را در این دو زمینه مقایسه کنیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

سامسونگ و الجی محصولاتی ارائه داده‌اند که در زمینه‌های مختلفی (حداقل بر روی کاغذ) بسیار شبیه هم هستند، اما به‌عقیده من همه‌چیز در عمل مشخص می‌شود. البته می‌دانیم که هر دوی این محصولات از بهترین‌های بازار هستند و نمی‌توان به‌ هیچ یک لقب “برتر مطلق” را اهدا کرد. بیایید و قبل از شروع مقایسه، نگاهی سریع به مشخصات این دو داشته باشیم. بیایید با گلکسی نوت 5 شروع کنیم، پنجمین سری از خانواده محبوب نون که دارای ویژگی‌هایی بسیار مناسب می‌باشد. گلکسی نوت 5 دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD، پردازنده اگزینوس 7420 با چهار گیگابایت حافظه رم، بدنه‌ای شیشه‌ای با فریم فلزی، دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و البته قلم محبوب سری نوت است. حال نوبت الجی V10 است. این محصول الجی همانند رقیب کره‌ای اش دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD است. همچنین پردازنده اسنپ‌دراگون 808 در کنار چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین 16 مگاپیکسلی . صفحه‌‌نمایش دوم را به لیست مشخصات اضافه کنید. حال بدون هیچ وققه‌ای به سراغ این مقایسه می‌رویم:

نظر شما چیست؟ شما کدام یک را برتر می‌دانید؟

YouTube

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

حسین میرنژادتوسط حسین میرنژاد

سلام ، حسین هستم و یک خوره به تمام معنای تکنولوژی! اهل مشهدم و عاشق بررسی و تجربه کردن گجت های مختلف هستم و از این کارم لذت میبرم. روی برند خاصی هم تعصب ندارم و عاشق کارمم ... همین :)

اینستاگرام : hmgroupx

مشاهده همه مطالب حسین میرنژاد


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرعت و کیفیت دوربین گلکسی نوت 5 و الجی V10