سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش باران عصر امروز در نوار غربی كشور كاهش می یابد


به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان مدیریت بحران كشوربراساس اخطاریه شماره 12؛ شدت بارش ها از ساعات عصرگاهی امروز در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی،شرق گلستان، شرق سمنان، شرق اصفهان ،نواحی مركزی كرمان و شمال هرمزگان كاهش دارد.
همچنین از فردا - شنبه - بارش باران دراستان های خراسان شمالی، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی، شرق سمنان، شرق یزد ، اردبیل و زنجان كاهش می یابد.
بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی كشور؛ همچنین پیش بینی شده است كه مناطق یادشده شاهد بارش رگبار باران، گاهی رعد و برق، در نقاط مستعد بارش تگرگ، وزش باد شدید خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها وجود دارد.
همچنین پیش بینی شده است كه در روز شنبه، بارش در كشور افغانستان، شدید و قابل ملاحظه شود و احتمال رخداد طغیان در روز یكشنبه در حوضه آبریز رودخانه هیرمند و بروز آبگرفتگی در شمال سیستان و بلوچستان وجود دارد.
بر همین اساس سازمان هواشناسی توصیه كرده است تا در مناطق ذكر شده تمهیدات و اقدامات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.
در پی بارندگی‌های اخیر كه از اوایل هفته در استان های غربی كشور رخ داد، سیل و آبگرفتگی از روز پنجشنبه 126 شهر كشور را درگیر كرد. میزان ورودی آب سد دز در این روز با ورود بیش از هشت هزار مترمكعب بر ثانیه یك ركورد تاریخی را ثبت كرد و باعث سرریز آب از این سد شد. همزمان سه استان لرستان، گیلان و اصفهان نیز با برف و كولاك مواجه شدند.
اجتمام**9136**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران و تگرک در بوشهر قبل از باران 19/8/94