فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تیتراژ و خواننده «سایبری» مشخص شد/پخش سریال بعد از «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار»+تصاویر جدید


سعید کمانی تهیه کننده سریال «سایبری» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:‌ بیش از یک ماه از تدوین نهایی این سریال گذشته و منتظر هستیم تا سریال بروی آنتن رود.

 

وی ادامه داد:‌ طبق اعلامی که به ما شده قرار است تا بعد از اتمام پخش سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار»‌ سریال «سایبری» از شبکه پنج پخش شود.

این تهیه کننده با اشاره به خواننده تیتراژ این سریال نیز بیان داشت:‌به تازگی تیتراژ پایانی «سایبری» به خوانندگی محمد ارشدی، ترانه یاحا کاشانی و تنظیم انوش تقوی تهیه شده است که قرار است پایان بندی این سریال باشد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سریال «سایبری» در 12 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی احمد معظمی و بازی: روح اله کمانی،‌نیلوفر شهیدی،سارا منجزی،علی ثانی فر،‌سجاد دیر مینا و ... از شبکه پنج بروی آنتن خواهد رفت.

 

«سایبری» یک سریال آموزشی است و به کلاهبرداری‌هایی می‌پردازد که برای آدم‌های معمولی اتفاق می‌افتد. معضلات فضای مجازی در محوریت قصه‌های این پروژه قرار دارد که در 26 قسمت روایت می‌شود.

 

سایر عوامل این سریال عبارتند از تهیه‌کنندگان: سعید کمانی و ناصر معماریان، ‌کارگردان‌: احمد معظمی، ‌برنامه ریز‌: زهرا محبی، ‌انتخاب بازیگر و بازیگردان: سیامک راشدی، ‌دستیاران کارگردان‌: کیامک فرهنگ و علیرضا رضوانی، ‌منشی صحنه: مرجان شاهوردی، ‌عکاس‌: علیرضا رضوانی، ‌مدیر تصویربرداری: طاهر چگونیان، ‌دستیاران: محمد کومیجانی، مصطفی رهنما، ‌طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی، ‌دستیاران‌: حامد امانی و ندا محمد خانی، ‌طراح گریم: فرشته گودرزی، ‌اجرا گریم‌: کامیار آشورنیا، ‌صدابردار: علی قاسمی، ‌مدیر تولید‌: علی محمودی، ‌مدیر تدارکات‌: مجتبی بوریاچی.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TZBU2P


ویدیو مرتبط :
تاریخ پخش سریال عشق تعطیل نیست مشخص شد