سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار پیشوا: حمایت ایران از اتباع افغان فراتر از انتظار است


عباس ملكوتی خواه روز دوشنبه در حاشیه بازدید مقامات مسئول استانی از اردوگاه اتباع افغان در عسگرآباد پیشوا، به خبرنگار ایرنا گفت: برادران و خواهران مسلمان افغان در كنار مردم ایران به زندگی عادی مشغول و از تمامی مواهب نظام مقدس اسلامی برخوردارند.
وی نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به پناهندگان خارجی را با رویكرد دینی، ارزشی و منطبق بر آرمان های عالی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل(ره) دانست.
وی به وضعیت اردوگاه اتباع بیگانه در عسكرآباد پیشوا پرداخت و گفت: مهاجران غیرمجاز دستگیر شده از 11 استان كشور در این اردوگاه نگهداری و بعد از طی مراحل قانونی به كشور خود بازگردانده می شوند.
ملكوتی گفت: در بازدید امروز مقرر شد جاده این اردوگاه ضمن جدا شدن از مسیر اصلی روستا و انتقال به خارج از محل زندگی روستاییان، بهسازی، زیرسازی و آسفالت شود.
فرماندار پیشوا افزود: همچنین قرار شد با ارتقای وضعیت امور قرنطینه ای، بهداشتی و امنیتی اردوگاه، خدمات بهتری به اتباع خارجی مستقر در این اردوگاه ارائه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، مدیركل اتباع و مهاجران خارجی استانداری و شماری از مسئولان محلی در برنامه بازدید از اردوگاه عسكرآباد پیشوا حضور داشتند.
شهرستان پیشوا با دارا بودن بیش از 70 هزار نفر جمعیت در 45 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع است.
اردوگاه عسكرآباد پیشوا ویژه نگهداری اتباع افغان در سال ۱۳۸۳ در اطراف شهرستان ورامین بنا شد و مهاجران افغان كه به صورت غیرقانونی وارد كشور شده اند به این اردوگاه منتقل شده و پس از انجام مراحل قانونی به افغانستان بازگردانده می ‌شوند.
تهرام/7254//1348/5132

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توافقی فراتر از پروتکل الحاقی در انتظار ایران