سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چمران: تمامی نمایشگاه ها باید به شهر آفتاب منتقل شود


چمران: تمامی نمایشگاه ها باید به شهر آفتاب منتقل شودمیزان/ رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فضای محل دائمی نمایشگاه ها تهران در بزرگراه چمران دیگر پاسخگوی برپای نمایشگاه ها نیست.

مهدی چمران گفت: این فضایی که از ابتدا ایجاد شده برای برپایی تمامی نمایشگاه ها بوده چرا که تهران دیگر ظرفیت برپایی نمایشگاه را ندارد.
وی با اشاره به فرسودگی فضای محل دائمی نمایشگاه های تهران گفت: محل دائمی نمایشگاه های تهران در بزرگراه شهید چمران نیز دیگر قابلیت برپایی نمایشگاه را ندارد چرا که هم تاسیسات آن، هم وسایل سرمایشی و گرمایشی و هم تجهیزات الکترونیکی آن پاسخگوی مخاطبان نیست از اینرو باید هر چه سریعتر مقدمات تعطیلی این محل و انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب فراهم شود تا هم موجبات رونق این فضا فراهم شود و هم اینکه خدمات رسانی بهتری به علاقه مندان شود.
چمران در ادامه جلسه به ذکر وقایع تاریخی ایام هفته نیز پرداخت و گفت: 25 اردیبهشت ماه سالروز بزرگداشت شاعر پارسی گو حکیم ابوالقاسم فردوسی است. شاعری که از افتخارات ایران زمین به شمار می آید و تاریخ ایران باستان را زنده کرد.
وی ادامه داد: در عین حال از فردوسی به عنوان یک عارف گرانقدر نیز یاد می شود که توجه زیادی به مباحث توحیدی و یکتا پرستی داشت. توصیه ما به جوانان این است که از فردوسی و اشعار او هر چه بیشتر استفاده کنند.
چمران ادامه داد: 27 اردیبهشت ما نیز سالروز ارتحال فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر مرحوم شیخ محمد تقی بهجت است یاد و نامش گرامی باد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین افزود: 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی است و ما این روز را به همه عزیزان فعال در روابط عمومی ها و به ویژه به همکارانمان در روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران تبریک می گوییم و امیدواریم این ارتباط خوبی که با مردم داریم حفظ شود و بیش از این نیز تقویت شود.
چمران در ادامه با اشاره به شهادت سردار نظری و همچنین شهید بدر الدین گفت: سردار نظری از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس بودند و نیز شهید بدر الدین که از فرماندهان پر افتخار اسلام که در کنار شهید عماد مغنیه نیز مبارزه کردند، شهادت این دو تن را بر مسلمانان تبریک می گوییم.



منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
اولین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت در نمایشگاه شهر آفتاب