علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شعار علیه افشارزاده را نشنیدم/ اختلافی بین حنیف و رحمتی نیست


به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله عبداللهی پس از پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان، با ابراز رضایت از بازیکنان استقلال، گفت: بازی خوبی را از تیم شاهد بودیم و فکر می‌کنم آبی‌پوشان دوباره به شرایط روحی گذشته خود بازگشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که هواداران استقلال علیه افشارزاده شعار داده‌اند، گفت: من چون در رختکن بودم، هیچ چیز نشنیده‌ام و نمی‌توانم در این خصوص قضاوت کنم، اما فکر می‌کنم وقتی یک تیم می‌برد نیاز به این نیست که علیه مسئولین باشگاه شعار داده شود.

مشاور ویژه سرپرست باشگاه استقلال در خصوص وضعیت حنیف عمران‌زاده نیز گفت: نبودن او در لیست ۱۸ نفره به دستور کادر فنی بوده است و با توجه به اینکه انگیزه‌ای نداشته، کادر فنی او را از لیست ۱۸ نفره خارج کرد.

عبداللهی در پاسخ به این پرسش که آیا اختلاف او با مهدی رحمتی بعد از دربی باعث شد تا از لیست دیدار مقابل فولاد خارج شود؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ اختلافی بین این دو نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عمران‌زاده به کمیته انضباطی احضار خواهد شد؟ گفت: اول اجازه بدهید ببینیم او چه صحبتی می‌کند، بعد در این خصوص با شما صحبت خواهم کرد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشارزاده / از رحمتی تا کرار