اسلامیان: زمان انتخابات هفته بعد مشخص می‌شود


نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید هفته آینده زمان انتخابات فدراسیون فوتبال ایران مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمود اسلامیان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: صحبت‌های خوبی درباره تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال انجام شد و زمان دقیق انتخابات هم هفته آینده مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که در این جلسه چه موارد دیگری مطرح شد گفت: مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از جمله درباره هیات رییسه سازمان لیگ صحبت کردیم و به نتایجی هم رسیدیم. قرارداد آقای خاکپور تصویب شد. در مورد تیم ملی هم صحبت کردیم و هیات رییسه از کی‌روش حمایت کردند. در حال حاضر تیم ملی شرایط خوبی دارد و ما باید خودمان را آماده مرحله بعدی کنیم.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره کارلوس کی‌روش و استعفایش گفت: کی‌روش یک کسالتی دارد و قرار شد وقتی که به ایران آمد با کفاشیان جلسه‌ای بگذارد. کفاشیان اختیار تام دارد و اگر تیم ملی فردا به ایران بیاید احتمالا همان روز جلسه برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند بحث رفتن کی‌روش کام مردم را تلخ کرده باشد بیان کرد: برای مردم و کشور صعود به جام جهانی خیلی مهم است. همه باید کمک کنند تا با حمایت جمعی به جام جهانی برویم. اگر هدف‌مان این باشد مسائل کوچک نباید کام‌مان را تلخ کند.

اسلامیان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به مرخصی‌های خارج از قرارداد کی‌روش چیست گفت: حتما این مسئله در جلسه کفاشیان و کی‌روش مطرح می‌شود. شاید خود من هم در این جلسه باشم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که هیات رییسه سازمان لیگ از این پس چگونه انتخاب می‌شوند، بیان کرد: روش کار با اصلاح یک بند در قانون مربوطه تغییر پیدا کرده است. قرار است دو نفر از افراد را مجمع سازمان لیگ اعلام کند، دو نفر را کفاشیان به اضافه آقای تاج تا هیات رییسه سازمان لیگ تشکیل شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نامزدهای نهایی انتخابات ریاست فیفا مشخص شدند