سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روسیه هیچ گونه تسلیحاتی در اختیار ارتش آزاد سوریه قرار نمی‌دهد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر کوژین دستیار ارشد رئیس جمهور روسیه در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص اینکه "آیا روسیه به ارتش آزاد سوریه سلاح می دهد"، گفت: نه. ما شاهد افزایش علاقه ها نسبت به اکثر سامانه های تسلیحاتی هستیم که آن را عرضه کرده ایم. علت اصلی افزایش تمایل نسبت به اکثر تسلیحات روسی این است که استفاده واقعی از آن مورد مشاهده قرار می گیرد و مهمتر از آن اینکه تاثیر و نتایج استفاده از این تسلیحات دیده می شود.

پیش از این نیز والری گراسیموف رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه در سخنانی تاکید کرد: نیروی هوایی روسیه روزانه ده ها حمله هوایی در حمایت از نیروهای ارتش آزاد سوریه انجام می دهد که در کنار نیروهای دولتی سوریه در حال مبارزه با تروریست های داعش هستند.

وی در ادامه افزود: تعداد نیروهای ارتش آزاد سوریه که هم اکنون در حال پیشروی به سوی استان های حمص، حما، حلب و رقه هستند، به بیش از 5 هزار نفر رسیده است. نیروی هوایی روسیه فقط برای حمایت از ارتش آزاد سوریه روزانه بیش از 30 تا 40 حمله هوایی انجام می دهد. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
روسیه:آماده کمک به ارتش آزاد سوریه علیه داعش هستیم