سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ تيراندازي پسر جوان ب


حوادث/ تیراندازی پسر جوان با اسلحه نسیم/ پسر جوانی پس از درگیری با یکی از همسایگان محل سکونتشان در اقدامی جنون‌آمیز با اسلحه "برنو" به سمت پای مرد و زن جوانی شلیک کرد. مجروحان این تیراندازی به بیمارستان منتقل شدند.

حدود ساعت یک بامداد امروز، خبر تیراندازی خونین در منطقه نواب تهران از سوی مرکز پیام فوریتهای پلیسی 110 به مأموران کلانتری 108 نواب اعلام شد که بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری به محل اعلام خبر اعزام شدند.
تحقیقات اولیه مأموران حاکی از آن بود که پسر جوانی پس از درگیری با یکی از همسایگان محل سکونتشان در اقدامی جنون‌آمیز با اسلحه "برنو" به سمت پای مرد و زن جوانی شلیک کرده و به همراه خواهرش از محل تیراندازی گریخته است؛ مجروحان این تیراندازی نیز به بیمارستان منتقل شدند.
دقایقی از این ماجرا نگذشته بود که عامل این تیراندازی و خواهرش با مراجعه به کلانتری خود را تحویل پلیس دادند و پسر جوان به تیراندازی خونین اعتراف کرد.
با اعلام مراتب این اتفاق به سعید احمدبیگی؛ بازپرس کشیک قتل، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.



منبع: نسیم


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟