سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سیستم اطلاعاتی کشور روی پرونده بقایی کار می‌کرده است


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، محسنی‌ اژه‌ای در نود و سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص آخرین پرونده خاوری گفت: اطلاع جدیدی ندارم و باید موضوع از طریق اینترپل پیگیری شود.

اژه‌ای در خصوص پرونده بقایی گفت:‌ وی در حال حاضر آزاد است و پرونده در حال تکمیل تحقیقات است. تا آنجایی که می‌دانم سیستم اطلاعاتی روی این پرونده کار می‌کرده که بخشی از گزارش نهایی خود را به بازپرس داده است و بازپرس اگر پرونده را کامل بداند برای مرحله بعدی اقدام می‌کند.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده احمدی‌نژاد گفت: پرونده هنوز در شعبه است و دادگاه رسیدگی به آن را برعهده دارد.

وی افزود: برخی گزارشات از مجلس آمده بود که باید در مورد آن تحقیق شود البته برخی شکایت‌ها خیلی جزیی بود که نمی‌دانم به قوت خود باقی است یا خیر. برای مثال احمدی‌نژاد در یکی از سفرهای استانی خود سخنرانی کرده بود که عده‌ای گفته بودند به ما توهین شده و در یکی دیگر از سفرهای استانی هم فردی گفته بود ماشین احمدی‌نژاد پای من را له کرده و خسارت داده است.

اژه‌ای گفت: در مورد پرونده‌ای که احمدی‌نژاد علیه جهانگیری شاکی بود بازپرس قرار منع تعقیب صادر کرد.

وی گفت: وکیل احمدی‌نژاد و خود او نسبت به نحوه رسیدگی بازپرس اعتراض داشته به خاطر همین به قرار اعتراضی نکردند به همین جهت هم آن قرار صادر شده قطعی است.

سخنگوی قوه قضاییه در مورد سه متهمی که در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به اعدام محکوم شده بودند، گفت: این سه متهم درخواست اعمال ماده 18 کرده بودند که در حال بررسی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کسب و کار الکترونیکی با رویکردی بر سیستم های اطلاعاتی بازاریابی الکترونیکی با رو