فراخوان انتشار کتاب‌های شعر بامداد


فراخوان چاپ و انتشار کتاب‌های شعر بامداد منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در متن این فراخوان آمده است: «هم‌زمان با زادروز احمد شاملو، و پس از اجرای موفق طرح آنتولوژی شاعران امروز، انتشارات سرزمین اهورایی در نظر دارد به منظور حمایت از شاعران مستقل و شناسایی جریان‌های شعری پویا و قابل اعتنا و خلاق در شعر امروز ایران، مجموعه‌ کتاب‌هایی از شاعران فعال در عرصه‌ شعر امروز فارسی را برای اولین‌بار با بررسی گروه کارشناسان شعر خود از طریق این فراخوان جمع‌آوری کرده و آثار تاییدشده را در فروست «کتاب‌های شعر بامداد» این انتشارات منتشر کند.

• گروه کارشناسان:

ابوالفضل پاشا

بهزاد خواجات

محمد آزرم

• مدیر طرح: مجید ضرغامی

• معیار انتخاب اشعار: دریافت حداقل 2 رای از مجموع آرای کارشناسان است.

• زمان ارسال اشعار: از تاریخ 21 آذرماه 1394 تا 21 دی‌ماه 1394 به مدت یک ماه است.

• مدت زمان کارشناسی: از پایان مدت تاریخ دریافت اشعار این فراخوان 40 روز کاری است.

• ارسال اشعار و اطلاع‌رسانی: کلیه‌ شاعران باید فایل اشعار خود را با مشخصات درخواستی در شرایط فراخوان به آدرس ایمیل فراخوان: [email protected] ارسال کنند. هر گونه ارتباط و خبر درباره این فراخوان از طریق سایت انتشارات سرزمین اهورایی (www.ahoorapress.com) اعلام خواهد شد.

**از شاعران عزیز تقاضا می‌شود که تنها به ایمیل اعلام‌شده شعر خود را ارسال کنند. اشعار از طریق ایمیل‌های دیگر انتشارات، ارسال پستی و حضوری دریافت نخواهند شد. هر گونه پرسش و ارسال شعر تنها از طریق ایمیل ذکرشده: [email protected] امکان‌پذیر است.

• شرایط:

1- فرم اشعار ارسالی فقط سپید و آزاد باشد.

2- سن شناسنامه‌ای شاعران از سال 1359 شمسی به بعد باشد.

** در صورت تایید کتاب شاعران و تنظیم قرارداد با ناشر ارائه‌ کپی شناسنامه‌ شاعران به دفتر نشر الزامی است.

3- اشعار ارسالی در کتاب در هیچ کتاب و یا مجموعه شعری منتشر نشده باشند.

4- شاعر تا به حال کتابی منتشر نکرده و یا حداکثر یک جلد کتاب منتشر کرده باشد.

5- حداکثر اشعار ارسالی 50 تا 60 صفحه‌ A4 باشد.

** در صورت انتخاب هر اثر با تعداد صفحات اعلام‌شده و بیشتر شدن حجم کتاب از فرم نشر، ناشر مجاز است با هماهنگی مولف از تعداد اشعار کم کند.

*** دوستان شاعر توجه داشته باشند چان‌چه اشعار ارسالی به فراخوان بیشتر از 60 صفحه‌ A4 باشد از روند کارشناسی کنار گذاشته خواهد شد.

6- اشعار ارسالی در یک فایل PDF با خط میترا و سایز 14 باشد. قبل از شروع اشعار و یا نام کتاب، درج نام و نام خانوادگی شاعر به همراه نشانی پستی محل سکونت و تلفن همراه و ثابت و آدرس ایمیل شاعر الزامی است.

7- اشعار ارسالی باید متناسب با قوانین کشوری باشند. در غیر این صورت ناشر مجاز است کتاب ارسالی را از روند ارسال به کارشناسان خارج کند.

8- در صورت تایید چاپ کتاب توسط رای 2 به 1 کارشناسان، اسم کتاب با توافق بین ناشر و مولف انتخاب خواهد شد و طرح جلد طبق نظر بخش فنی انتشارات طراحی و انتخاب می‌شود.

9- هر گونه فعالیت فرهنگی مانند چاپ اشعار در مجلات و روزنامه‌ها، سایت‌های ادبی و آنتولوژی با ذکر مشخصات در ابتدای فایل اشعار (بعد از مشخصات فردی و قبل از شروع اشعار) قید شود.

10- چنان‌چه تا به حال یک کتاب از مولف منتشر شده باشد نام کتاب، تاریخ نشر و نام ناشر نیز در ابتدای فایل ارسالی اشعار قید شود.

توجه:

با تشکر از حسن نظر شرکت‌کنندگان در فراخوان « کتاب‌های شعر بامداد» انتشارات سرزمین اهورایی، از دوستان شاعر تقاضا می‌شود با توجه به توضیحات کافی در فراخوان، متن فراخوان را با دقت مطالعه کرده و طبق راهنمایی هر بند عمل کنند. عدم رعایت هر بند از این فراخوان می‌تواند موجب خارج شدن کتاب و اشعار ارسالی شاعر از روند کارشناسی و بررسی آثار شود.

ایمیل دریافت اشعار این فراخوان: [email protected]

سایت انتشارات سرزمین اهورایی: www.ahoorapress.com»

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
فراخوان بزرگ کتاب شعر سال بابان 1394