سرقت از پنج راننده تاکسی با خوراکی‌های مسموم


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سارق مسافربرنما که با خوراندن خوراکی‌های مسموم از پنج راننده تاکسی سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، سرهنگ «مراد جعفری» اظهار کرد: در پی دریافت چند فقره سرقت با شیوه مسموم کردن رانندگان تاکسی در شهرستان زنجان، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که پلیس دریافت فردی به نام «ک ر» به‌عنوان مسافر، به‌صورت دربستی سوار بر یک تاکسی شده و بنا بر اظهارات راننده تاکسی، به مدت چهل دقیقه است که بیهوده در سطح شهر می‌چرخد.

این مقام انتظامی گفت: با ظن پلیس به این مسافر که وی همان سارقی باشد که با مسموم کردن رانندگان تاکسی از آن‌ها سرقت کرده است، متهم برای تحقیقات به کلانتری 13 زنجان منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری و شناسایی وی توسط مال‌باختگان، پرونده تشکیل و تحقیقات از متهم ادامه دارد.

جعفری با اشاره به این شیوه از سرقت به مردم توصیه کرد: مردم هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و از اعتماد و دریافت هرگونه خوراکی و نوشیدنی از افراد ناشناس خودداری کرده و موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذارند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حرکت ناشایست راننده تاکسی با یک زن در اصفهان و بازداشت شدن راننده توسط پلیس