علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



صدای چند نسل رادیو را در «اردیبهشت صدا» بشنوید  


 امیر بنی هاشمی تهیه کننده برنامه «اردیبهشت صدا» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ای که امروز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت از رادیو تهران پخش می شود، گفت: ما به بهانه جشن مبعث و همچنین به بهانه سالروز رادیو جشنی را در این برنامه تدارک دیده ایم.

وی ادامه داد: روایت های گوناگونی برای بزرگداشت روز رادیو در ایران وجود دارد که یکی از آنها ۱۹ اردیبهشت است با این حال رادیویی ها اردیبهشت را ماه خود می دانند.

این تهیه کننده با اشاره به این برنامه عنوان کرد: در «اردیبهشت صدا» قرار است صداهای رادیو؛ آنها که در گذشته اند و یا میانسال هستند و همچنین جوان ترها پخش شود و گفتگوهایی هم با گوینده ها درباره اینکه علاقمندان به رادیو چگونه می توانند در این حوزه فعالیت کنند، انجام می شود.

وی با اشاره به کسانی که در برنامه با آنها گفتگو می شود و یا صدایشان پخش می شود، گفت: بهروز رضوی، جواد مانی، ژاله صادقیان، رضا صفدری، مهران دوستی، عذرا وکیلی و نیما رییسی از جمله افرادی هستند که صدایشان را می شنویم.

وی در پایان به بخش مسابقه این برنامه اشاره و بیان کرد: ما می خواهیم شنونده ها را در این برنامه مشارکت دهیم به این ترتیب که این صداهای رادیویی پخش می شود و شنوندگان می توانند نام آنها را حدس بزنند.

برنامه «اردیبهشت صدا» امروز عصر ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می رود و اجرای آن را بنفشه رافعی و بخش گزارشگری را امیر رضازاده بر عهده دارد. سینا محمدحسن نیز مسئول امور هماهنگی برنامه است.


ویدیو مرتبط :
دادگاه محاکمه پراید/طنز- از رادیو پلاس بشنوید