مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



اکران فیلم محمدرسول‌الله(صلی الله علیه وآله)برای علمای جهان اسلام


به گزارش شیعه آنلاین ، علمای اسلامی کشورهای مختلف دنیا که برای شرکت در اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی به تهران آمده بودند، همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، به تماشای فیلم سینمایی محمدرسول‌الله(صلی الله علیه وآله) نشستند.

این برنامه عصر سه‌شنبه با حضور صدها تن از علما و شخصیت‌های برجسته مسلمان از کشورهایی نظیر مصر، روسیه، آمریکا، انگلستان، هندوستان، پاکستان، ایران و… در محل اجلاس واقع در هتل استقلال تهران برگزار شد و در آن فیلم محمدرسول‌الله(صلی الله علیه وآله) با زیرنویس عربی برای علمای اسلامی پخش شد.

از نکات حاشیه‌ای این برنامه ابراز احساسات تماشاگران هنگام پخش سکانس‌های مختلف فیلم و همچنین سخنان علما و شخصیت‌ها پس از تماشای فیلم در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها بود.


ویدیو مرتبط :
دعای صد صلوات حضرت محمدرسول الله صلی الله علیه وآله