فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اثر نقاشان ایرانی درباره فلسطین +تصویر


به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف مردم به جمله مهمی از 25 سال آینده رژیم صهیونیستی اشاره کردند و فرمودند: «ان شاءالله تا 25 سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

این روزها که کشتار مردم بی‌گناه فلسطین بیش از پیش امری عادی و ارزشی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، این پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مانند آبی بر روی آتش است، آتشی که پس از پایان جنگ جهانی دوم و در بحبوحه اغتشاشات تقسیم دوباره جهان، صهیونیست‌ها با فعالیت سیاسی، نظامی و تبلیغاتی و غصب قبله اول مسلمین سرزمین پربرکت فلسطین برافروخته شد.

در این میان بسیاری از کشورهای اسلامی از پایمال شدن حقوق ملت فلسطین در طول سالیان دراز بی‌تفاوت عبور کردند اما جمهوری اسلامی ایران با نگاهی واقع‌بینانه امور فلسطین را رصد کرده و حتی برخی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی ایران به این حقایق پرداختند و با قلم‌هایشان آثاری ماندگار خلق کردند.

این آثار که در کتاب فلسطین به چاپ رسیده است در ادامه می‌آید:

 


اثری از «حسین خسروجردی» با موضوع صهیونیست؛ این تابلو نقاشی در ابعاد 120*120 و با تکنیک رنگ و روغن روی بوم طراحی شده است.

 


اثری از «مصطفی گودرزی» با موضوع انتظار، در ابعاد 150*100 نقاشی شده است؛ در این اثر، حمله کلاغ‌ها با لانه‌ای روی درخت که نمادی از حمله رژیم صهیونیستی به فلسطین است به تصویر کشیده شده و مادری که به کودکش نوید پیروزی می‌دهد.

 


اثری از «حبیب الله صادقی» با عنوان پشت دیوار سامری؛ این اثر در ابعاد 140*180 با تکنیک رنگ وروغن روی بومطراحی شده است.

 


اثری از «علی وزیریان ثانی» با عنوان اسطوره؛ این تابلو در ابعاد 120*150 با تکنیک رنگ و روغن روی بوم نقاشی شده است.

 


اثری از «مرتضی اسدی» با عنوان سرزمین مادری؛ این تابلو در ابعاد 150*100 و با تکنیک رنگ و روغن روی بوم طراحی شده است.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
نقاشان جوان ایرانی اصول پُرتره سازی را به چالش کشیدند!