علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اعلام سناریوهای مقابله با خاموشی‌ تابستانی در تهران


به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام بیات در تشریح سناریوهای فنی و عملیاتی مقابله با خاموشی‌های تابستان سال آینده در سطح تهران، گفت: در نشستی مشترک بین شرکت توزیع برق و شرکت برق منطقه‌ای تهران، برنامه‌ریزی به منظور بهره‌برداری از پست و خطوط جدید انتقال برقی كه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارند، انجام شد.

معاون بهره‌برداری شركت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام اینکه با بهره‌برداری از این تاسیسات جدید، امکان مدیریت بیشتر پیک مصرف برق تابستان سال آینده تهران فراهم خواهد شد، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود بخش از این تاسیسات تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با اعلام اینکه به منظور استفاده از حداكثری از ظرفیت پست‌های فوق توزیع و انتقال استان تهران، نحوه بارگیری توسط فیدرهای ۲۰ كیلوولت تعیین شده است، اظهار داشت: حفاظت پست‌های فوق توزیع، برنامه‌ریزی برای كاهش قطعی‌های حفاظتی، هماهنگی اعمال خاموشی‌های با برنامه در حداقل ممكن و ارائه راهكارهای مناسب به منظور تعاملات فنی و مدیریت راهبردی شبكه بین دو شركت توزیع و برق منطقه‌ای تهران از دیگر سناریوهای مقابله با خاموشی‌ها است.

وی با اشاره به راه اندازی سه پست جدید برق در تهران تا بهار سال ۹۵، افزود: پیش بینی می‌شود با راه‌اندازی این پست‌ها بیش از ۲۰۰ مگاولت آمپر به ظرفیت توزیع برق استان تهران افزوده شود و امكان تامین برق متقاضیان مسكن مهر و بخشی از افزایش بار درخواستی مشتركان صنعتی فراهم شود.

معاون بهره‌برداری شركت توزیع نیروی برق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع با اجرای سناریوهای مختلف به دنبال کاهش خاموشی‌های برق تهران برای تابستان سال آینده هستیم.


ویدیو مرتبط :
سناریوهای بودجه در برابر سناریوهای اقتصادی بیگانه