سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تهران و کشور را بدون پول نفت می‌توان اداره کرد/ثبت ۲۵ میلیون تردد روزانه در تهران


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد حسین پاپلی‌یزدی در همایش ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران که با حضور محمد قالیباف شهردار تهران برگزار شد، اظهار داشت: 78 مقاله به این همایش ارسال شده است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تهران مشکلات بسیاری دارد ولی مشکل‌دارترین پایتخت جهان نیست.

دبیر علمی همایش ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای شهرداری تهران این است که بدون کمک‌های دولتی شهر را اداره کرده است و این نشان می‌دهد که تهران و کشور را بدون پول نفت می‌توان اداره کرد و باید هر سه قوه و همینطور مردم مشارکت لازم را داشته باشند.

پاپلی یزدی با اشاره به اینکه استانداری تهران، وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی به این همایش نظر خاصی دارند گفت: شهرداری تهران عملا شهر را بدون پول دولت اداره می‌کند و مردم محور شده است و به مردم اجازه انتقاد و نظرخواهی درون شهر داده می‌شود و در عین حال به مسائل اجتماعی و زیست محیطی نیز رسیدگی می‌کند.

وی درباره بروکراسی شهر تهران افزود: 25 میلیون تردد و رفت و آمد در شهر داریم که 3200 تردد آن در روز به ادارات دولتی است.

پاپلی یزدی افزود: بر اساس برآورد صورت گرفته مراجعه مردم تهران به 9 شعبه بانک در یک روز به اندازه تمام مراجعات به کل بانک‌های فرانکفورت است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خلاصه و حواشی استقلال - نفت تهران (نود ۲۵ اسفند)