سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سیاست جدید دولت برای حمایت از تولیدکنندگان دانه های روغنی/واردات روغن خام مشروط شد


به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، این مجوز با هدف اجرای سیاست تنظیم بازار و استقرار زنجیره تولید تا عرضه روغن نباتی در کشور و حمایت از تولید دانه های روغنی در داخل صادر شده است.
براساس این گزارش، باتوجه به اینکه انجمن صنایع روغن نباتی ایران متصدی خرید دانه های روغنی تعیین شده است، صدور مجوز واردات انواع روغن خام منوط به مراجعه متقاضیان به این انجمن، خرید انواع دانه های روغنی به قیمت تضمینی و دریافت اسناد مبوط به پرداخت مطالبات کشاورزان تولیدکننده انواع دانه های روغنی متناسب با میزان واردات درخواستی است.
همچنین در صورت رعایت موارد یادشده، انجمن صنایع روغن نباتی ایران نسبت به صدور گواهی خرید دانه و معرفی به حوزه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی باهدف صدور مجوز واردات اقدام می کند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر سالانه یک میلیون و 400 هزار تن روغن خام به کشور وارد می شود؛ سرانه مصرف روغن نباتی بین 17 تا 19 کیلوگرم است.
هم اکنون 47 کارخانه تولیدکننده روغن نباتی زیرپوشش انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران فعالیت دارند.
اقتصام**9186 ** 2023

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
96 درصد واردات دانه های روغنی در دست پنج یا شش نفر!