صدور 38 هزار ویزا در ایام اربعین در ایلام


مدیر حج و زیارت استان ایلام با اشاره به فعالیت 4 دفتر زیارتی در مرکز استان و شهر مهران از صدور 38 هزار ویزای گروهی در کنسولگری موقت عراق در ایلام خبر داد.

«غلامرضا ممیز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: طی ایام اربعین در استان ایلام بیش از 38 هزار ویزا برای زائران صادرشده و باوجود برخی کمبودهای زیرساختی در استان ایلام اما با تلاش جهادی تاکنون خدمت‌رسانی به زائران به‌نحو احسن انجام‌ شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب نمایندگان کشور عراق در صدور ویزا برای زائران، افزود: راه‌اندازی 4 دفتر زیارتی در شهرهای ایلام و مهران نقش بسیار مهمی در صدور ویزا برای زائران داشته است.

مدیر حج و زیارت استان ایلام خاطرنشان کرد:از ابتدای فعالیت این 4 دفتر و پس از استقرار کنسولگری موقت عراق در ایلام، 38 هزار ویزای گروهی برای زائران صادر شد.

ممیز استقرار دائم کنسولگری عراق در ایلام را یک ضرورت خواند و ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان این مهم برای سال آینده محقق شود و تصریح کرد: مرز بین‌المللی مهران در 85 کیلومتری شهر ایلام با کمترین فاصله با شهرهای زیارتی کشور عراق امسال میزبان بیشترین زائران حسینی بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کندی صدور ویزا در مرز شلمچه جهت رهپیمایی اربعین