سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با حضور وزیر بهداشت و درمان فاز دوم بیمارستان كلاله افتتاح می شود


نصرت برزگر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینكه بخشی ازساختمان این بیمارستان درسال84باطرفیت 52 تخت به بهره برداری رسیده است، افزود: این بیمارستان كه با ظرفیت اسمی156تخت كلنگ زنی شده بود، تا چندسال گذشته به علت كمبود فضای مفید، تخت، امكانات وتجهیزات تخصصی با مشكلات زیادی برای خدمات رسانی مواجه بود.
فرمانداركلاله تصریح كرد: با توجه به این امر، تكمیل و احداث فازدوم این بیمارستان در دستور كار قرار گرفت و با پیگیری هایی به عمل آمده، تلاش دانشگاه علوم پزشكی گلستان و مساعدت فعال خیرین سلامت، این پروژه تكمیل، تجهیز وآماده بهره برداری گردید.
وی خاطرنشان كرد: با همدلی ها، همیاری ها،مساعدت ها و پیگیری ها ساختمان نیمه تمامی كه بیش از دو دهه رها شده بود و می رفت كه در ردیف اماكن مخروبه قرارگیرد، به مجموعه بهداشتی درمانی برای خدمت رسانی به مردم محدوده وسیعی ازشرق استان گلستان تبدیل شده است.
وی گفت: فازدوم بیمارستان رسول اكرم (ص) كلاله، شامل 10 اتاق سی سی یو، 10 اتاق آی سی یو، 8 اتاق ان آی سی یو، بخش اطفال و نوزادان و بخش بستری داخلی مردان و زنان است.
فرماندار كلاله تصریح كرد: این فاز شامل سه طبقه است كه همكف آن بخش مراقبت های ویژه، طبقه اول آن بخش اطفال و نوزادان و طبقه دوم آن نیزبخش بستری داخلی مردان و زنان است.
وی تاكید كرد: در هر بخش 4 اتاق وی آی پی و 3 اتاق ایزوله نیز طراحی واحداث شده و همچنین یك اتاق عمل نیز به این مجموعه افزوده شده است.
فرماندار كلاله اظهاركرد: همچنین دراین بیمارستان یك بلوك زایمان به مساحت 200 متر مربع درحال احداث است ودرنظر داریم پس از افتتاح فاز دوم، بخش دیالیز را نیزتوسعه دهیم.
شهرستان كلاله با افزون بر 110 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع بوده و فاصله آن از گرگان مركز این استان حدود 140 كیلومتر است.
7478/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان های شهریار