سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تظاهرات در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس در آمریکا/معترضان در نیویورک دستگیر شدند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش ها از آمریکا از برگزاری تظاهرات هایی در چندین شهر آمریکا در اعتراض به نژادپرستی و رفتار خشونت آمیز پلیس حکایت دارد.

شبکه خبری راشاتودی بامداد پنجشنبه گزارش داد پلیس نیویورک چندین نفر از تظاهرات کنندگان در این نیویورک که برای اعلام همبستگی با تظاهرات کنندگان شیکاگو و میناپولیس تجمع کرده بودند را دستگیر کرده است.

اوضاع در شیکاگو از شب گذشته متشنج و ناآرام است. پلیس، بامداد چهارشنبه ویدئویی دلخراش از شلیک 16 گلوله در اکتبر سال 2014 به یک نوجوان سیاه پوست 17 ساله منتشر کرد.

در میناپولیس، تظاهرات کنندگان خواستار انتشار ویدئوی کشته شدن سیاه پوست دیگری هستند که در حالی که به دستانش دستبند زده شده بود، کشته شده است. پلیس تا کنون در برابر این مطالبه مردمی مقاومت کرده است.

راشاتودی، بامداد پنجشنبه همچنین گزارش داده پلیس نیویورک ده ها نفر از تظاهرات کنندگان را دستگیر کرده است.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/28ZYNG


ویدیو مرتبط :
درگیری خشونت آمیز پلیس و معترضان در بالتیمور آمریکا