سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاداش ۲۵۰۰۰۰ یورویی برای معرفی عامل کشتن یک غاز


پاداش ۲۵۰۰۰۰ یورویی برای معرفی عامل کشتن یک غازتسنیم/ پاداش ۲۵۰هزار یورویی برای معرفی عاملان مرگ یک غاز در یک روستای انگلیس تعیین شده است.

صاحب یک غاز در یکی از روستا‌های انگلیس برای پیداکردن عامل یا عاملان مرگ غاز مورد علاقه‌اش 250 هزار یورو جایزه تعیین کرد.

بر اساس گزارش "بی‌بی‌سی" پاداش 250 هزار یورویی برای معرفی عاملان مرگ یک غاز دریک روستای انگلیس توسط صاحب این غاز تعیین شده است.

بر اساس گزارش‌های محلی این غاز، بر اثر تیراندازی 11 سال پیش در روستای "هرتفوردشایر" واقع در شرق "لچوورث گاردن سیتی" کشته شده است.

طبق شهادت برخی از روستاییان که از دور شاهد این حادثه بوده‌اند، یکشنبه گذشته یک مرد از داخل وسیله نقلیه شخصی که خودرو ایکس4 (X4) بوده به سمت این غاز، آتش گشوده است.
روزنامه "گاردین" با تأیید این خبر اضافه کرده است که جایزه تعیین شده از سوی مالک این غاز توسط "پیتر هانت" که یک مؤسسه آموزش رانندگی در شرق ساسکس دارد پرداخت خواهد شد.

اهالی روستای مذکور با اهدای گل بر سر قبر این "غاز طلایی" که در کنار برکه نزدیک این روستا به خاک سپرده شده است، به این حیوان ادای احترام می‌کنند.

این حادثه توسط انجمن سلطنتی حمایت از حقوق حیوانات نیز پیگیری می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
رونمایی و معرفی سوپر خودروی 2 میلیون یورویی Scuderia Ca