سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امیدوارم بتوانم پاسخ‌گوی مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مراکز پیام‌ نور استان تهران باشم


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم تودیع حجت‌الاسلام جمشیدی‌راد مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران و معارفه حجت‌الاسلام نبوی مسئول جدید این نهاد در مرکز تهران جنوب دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام نبوی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران در این مراسم، گفت: اکثر قصه‌های قرآن پیرامون عاقبت به خیری است و این داستان‌ها را باید با دقت مطالعه کنیم و از آنها عبرت بگیریم. در فرازی از زیارت عاشورا هم به عاقبت خیری تاکید شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان تهران تاکید کرد: می‌گویند امام (ره) وقتی در نجف بود با پای پیاده به کربلا سفری داشت و تعدادی از طلاب هم همراه ایشان بودند. یکی از علما نقل می‌کرد در بین این سفر امام (ره) از علما می‌‌پرسند از خدا چه می‌خواهید و علما هر کدام پاسخی می‌دهند و بعد از امام (ره) می‌خواهند که بگویند از خدا چه می‌خواهند و امام (ره) پاسخ می‌دهند من از خدا حسن عاقبت می‌خواهم.

نبوی ادامه داد: عاقبت به خیری باید دعای هر روز ما باشد و ما باید دعا کنیم که هم خودمان، هم خانواده‌مان و هم دانشجوهایمان عاقبت به خیر شویم. امام (ره) می‌فرماید یکی از نعمت‌های الهی که به ما داده شده این است که مردم به ما احتیاج دارند و به ما رجوع می‌کنند. ما هم باید این پست‌ها را به این دلیل نعمت بدانیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان تهران  گفت: چه بهتر که مراجعه کنندگان به ما دانشجویان باشند، کسانی که به دنبال علم اندیشی هستند، فطرت پاکی دارند، وابستگی آنها به دنیا بسیار کم است و تاثیرپذیری آنها هم بسیار زیاد است.

نبوی تصریح کرد: دانشجویان نعمتی هستند که در اختیار ما قرار گرفته‌اند و باید با این نعمت با روی باز برخورد کنیم نه با بی‌میلی. تا به به فرمایش امام حسین (ع) این نعمت از ما گرفته نشود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: اینکه در حدود 90 هزار دانشجو در مراکز پیام‌نور استان تهران تحصیل می‌کنند کار را برای ما بسیار سخت کرده است و امیدواریم با کمک روسا و اساتید مراکز بتوانیم موفق عمل کنیم.

وی اظهار داشت: سعی می‌کنم تا پایان ترم به همه مراکز پیام‌نور استان تهران سر بزنم و با نظرات خوبی که از دوستان می‌گیریم طوری عمل کنیم که موفق باشیم و بتوانیم پاسخ‌گوی مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مراکز پیام‌نور استان تهران باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیام نوروزی اوباما و پاسخ مقام معظم رهبری