سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



شفاخونه/ تأثیر جالب ترکیب نمک دریا و شکر قهوه‌ای


  X  

شفاخونه/ تأثیر جالب ترکیب نمک دریا و شکر قهوه‌ای

خراسان/ مصرف نمک و شکر باعث بروز بیماری‌های متعدد می‌شود؛ به عنوان نمونه مصرف زیاد نمک بیماری‌های مرتبط با فشارخون بالا، نفخ و پوکی استخوان را در پی دارد و مصرف شکر باعث خرابی دندان، چاقی مفرط، التهاب، دیابت و سرطان می‌شود.
با این حال مصرف ترکیب نمک دریا و شکر قهوه‌ای می‌تواند برای بدن مفید باشد.

کافی است مقدار خیلی کمی (به اندازه نوک چاقو) از هر ۲ ماده را زیر زبان قرار دهید. ترکیب این دو ماده می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند از این رو کمتر دچار سرماخوردگی، سرفه، آنفلوآنزا و عفونت‌های دیگر می‌شوید. اگر در منزل یا محل کار، گرفتاری کاری زیادی دارید، این ترکیب می‌تواند جادو کند زیرا به طور موثر با استرس و سردرد مقابله می‌کند و باعث تنظیم میزان سروتونین در مغز می‌شود. سروتونین نوعی ماده شیمیایی است که امکان انتقال پیغام از یک سلول به سلول دیگر مغز را می‌دهد.
سروتونین هورمون شادی نیز است. برای رفع ضعف و خستگی مفرط و باز گرداندن انرژی به بدن همین روش را انجام دهید. نمک و شکر به بدن در حفظ میزان الکترولیت‌ها کمک می‌کند. اگر مشکل خواب دارید، قبل از خوابیدن ترکیبی از نمک و شکر را زیر زبان قرار دهید تا بدون مشکل به خواب بروید. بی‌خوابی مانع بازسازی بدن می‌شود و همانند استرس مزمن به بدن آسیب می‌رساند. برای تهیه این مخلوط یک قاشق نمک دریایی و ۵ قاشق چای‌خوری شکر قهوه‌ای را مخلوط کنید و در ظرف استریل شده قرار دهید و هر بار از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید نمک و شکر معمولی این نتیجه را نخواهد داد.


ویدیو مرتبط :
دستگاه بسته بندی حجمی جهت نمک و شکر و حبوبات