ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی استقلال خوزستان: بازی راه‌آهن یک جنگ واقعی است


مربی استقلال خوزستان: بازی راه‌آهن یک جنگ واقعی استکاپ/ مربی تیم استقلال خوزستان گفت:من خودم فکر می کنم که اگر ما در سه بازی آینده هفت امتیاز بگیریم می توانیم قهرمان شویم.
اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل راه آهن اظهار داشت: با رسیدن ایام آخر لیگ مسابقات خود به خود در پایین و بالای جدول حساس می شود. انشاالله تلاش می کنیم که با کسب سه امتیاز این مسابقه همچنان در کورس رقابت باقی بمانیم و امیدوارتر به رقابت ها نگاه کنیم. تیمی که در بازی فردا از نظر شرایط روحی مسلط تر باشد و راحت تر به میدان برود می تواند دست پر خارج شود.
وی افزود: برای بازی فردا حکیم نصاری را به دلیل پنج اخطاره بودن در ترکیب نداریم و او تنها غایب ماست.
پورموسوی درباره اینکه چقدر به قهرمانی تیمش امیدوار است گفت: من خودم فکر می کنم که اگر ما در سه بازی آینده هفت امتیاز بگیریم می توانیم قهرمان شویم. راه آهن هم می خواهد سقوط نکند و ما هم می خواهیم صدر جدول را از دست ندهیم. به همین خاطر بازی فردا یک جنگ واقعی خواهد بود. راه آهنی ها برای ماندن در لیگ دست پر از بازی فردا خارج شوند و این مساله کار را سخت می کند.
مربی استقلال خوزستان اذعان داشت: در نیم فصل دوم شناخت تیم ها از هم بیشتر می شود و همین مساله رقابت را فشرده می کند. در بازی قبلی با گسترش ما تنها با گسترش بازی نداشتیم بلکه با کل تبریز مسابقه دادیم و فکر نمی کنم استادیوم این تیم چنین تماشاگری را به خود دیده بود. همه آمده بودند تا به تیم خود کمک کنند تا سه امتیاز را بگیرد اما خوشبختانه ما سه امتیاز را کسب کردیم.
پورموسوی در خاتمه درباره برگزاری مسابقات در ورزشگاه تختی خاطرنشان کرد: با تمام وجود تلاش می کنیم که سه امتیاز بازی را از آن خود سازیم. دیروز و بعد از ظهر امروز در زمین محل مسابقه تمرین می کنیم. مکان مسابقه هم پیشاپیش مشخص بود. زیرا این زمین میزبان بازی های فولاد است و تختی میزبان تیم استقلال اهواز. با توجه به اینکه فولاد هم در برابر استقلال اهواز در ورزشگاه غدیر به میدان می رود و فولاد میزبان استقلال اهواز است، جا دارد از مسئولین هیات فوتبال تشکر کنم که امکانات کافی در اختیار ما گذاشت.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی ذوب آهن ۲-۱ استقلال خوزستان